کد مطلب: 

264037

فراخوان وزارت ارتباطات برای حضور دستگاه‌های دولتی در نمایشگاه الکامپ

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با ارسال نامه‌ای به نهادها و دستگاه‌های دولتی، از آنها خواست تا در بیست و ششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) حضور یابند.
 نمایشگاه الکامپ

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، در این نامه آمده است: «نمایشگاه الکامپ پس از دو سال وقفه با شعار «فناوری برای مردم» از تاریخ 27 لغایت 30 بهمن‌ماه 1400 در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران به‌عنوان مجری، و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان فناوری اطلاعات ایران و دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) به‌عنوان حامی این نمایشگاه خواهند بود».

در این نامه تاکیده شده است: «ارائه دستاوردهای موفق دستگاه‌های دولتی از جمله دستاوردهای دولت الکترونیک در خدمات برخط، آموزش برخط، سلامت الکترونیک، دورکاری کارکنان دولت و... در دوران شیوع ویروس کرونا از اهداف بخش دولت الکترونیک در این نمایشگاه خواهد بود. حضور و ارائه دستاوردها، پیشرفت‌ها و توانمندی‌های آن دستگاه می‌تواند به تبیین نقش سازنده‌ی آن مجموعه در دوران مقابله با شیوع ویروس کرونا بپردازد».

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-12-05 10:04

افزودن دیدگاه جدید