کد مطلب: 

263831

ترابی: سامانه جامع تجارت موجب تحول در محیط کسب وکار و شفافیت می‌شود

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت، گفت: نظارت بر وضعیت کالا در تمامی مراحل،رصد وضعیت فروش و انبار کالا‌ها، پردازش داده‌های مورد نیاز بازار، از کارکردهای سامانه جامع تجارت است.
 محمد حسن ترابی

به گزارش سیتنا، محمد حسن ترابی، در توئیتی نوشت:

سامانه جامع تجارت موجب تحول در محیط کسب وکار، شفافیت و ارائه خدمات است. تاکنون ۳۰ دستگاه به آن متصل و روزانه ۵ میلیون درخواست در این سامانه دریافت می شود. نظارت بر وضعیت کالا در تمامی مراحل،رصد وضعیت فروش و انبار کالا‌ها،پردازش داده‌های مورد نیاز بازار، از کارکردهای این سامانه ملی است.

 محمد حسن ترابی

سامانه جامع تجارت ایران یک مکانیسم تسهیل‌کننده برای انجام امور بازرگانی است. در شرایطی که پیچیدگی‌های قانونی و اداری زیادی باعث شده که مسئله تجارت بین‌الملل به امری پیچیده تبدیل شود، نیاز به چنین سیستم‌های تسهیل گری به‌واقع احساس می‌شود. این سیستم‌های تسهیل گر دسترسی تجار را به بسیاری از فرصت‌ها آسان‌تر می‌کند. سامانه جامع تجارت ایران از برنامه‌های دولت در راستای اجرای برنامه‌های دولت الکترونیک است که علاوه بر کاهش پیچیدگی‌ها، تسهیل و تسریع در انجام امور تجارت بین‌الملل، باعث کاهش فساد در اقتصاد و تجارت نیز می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-11-28 12:39

افزودن دیدگاه جدید