کد مطلب: 

263820

اعطای تسهیلات از محل وام وجوه اداره شده سازمان فناوری اطلاعات به کسب‌وکارهای فاوا

سازمان فناوری اطلاعات ایران با ارائه تسهیلات وام وجوه اداره شده، از کسب‌وکارهای صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور حمایت می‌کند.
فاوا

به گزارش سیتنا، سازمان فناوری اطلاعات ایران، به منظور ارتقاء و توسعه کاربرد و افزایش توانمندی بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور و تولید برنامه‌های نرم‌افزاری و ایجاد زمینه صدور خدمات فنی و مهندسی در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات، وجوهی از محل منابع داخلی شرکت‌ها و سازمان‌های وابسته به وزارت ارتباطات به صورت وجوه اداره شده برای حمایت از تحقیقات، طرح‌های توسعه‌ای، اشتغال آفرینی و یا صادرات کالا و خدمات اختصاص یافته که بر مبنای این دستورالعمل و در چارچوب تصویب‌نامه هیئت وزیران به بخش‌های خصوصی و تعاونی پرداخت می‌گردد.

کسب و کارهای نوپای دارای اپلیکیشن موبایلی، کسب و کارهای نوپای دارای بازی‌های موبایلی، کسب‌وکارهای نوپای حوزه فاوا، کسب‌وکارهای غیر نوپای حوزه فاوا، پلتفرم‌های ارائه خدمات بر بستر فناوری اطلاعات و همچنین عرضه‌کنندگان محصول در پلتفرم‌های کسب‌وکار مبتنی بر فناوری اطلاعات، از جمله فعالان صنعت فاوا هستند که می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

شایان ذکر است اطلاعات بیشتر درباره نحوه بهره‌مندی از این تسهیلات، در سایتito.gov.ir/fa/tavanafarin قابل مشاهده است. همچنین اطلاعات تکمیلی درباره این طرح، در فایل پیوست ارائه شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-11-28 08:58

افزودن دیدگاه جدید