کد مطلب: 

263720

برنامه مدیریت رمز عبور فایرفاکس Lockwise دیگر توسط موزیلا بروزرسانی نمی‌شود

موزیلا به کاربران Lockwise ایمیل زده است تا به آنها اطلاع دهد که در دسامبر، پشتیبانی از برنامه مدیریت رمز عبور Lockwise خود را پایان خواهد داد. موزیلا در ایمیل خود گفت: «برنامه فایرفاکس Lockwise دیگر توسط موزیلا به‌روزرسانی و پشتیبانی نمی‌شود و در فروشگاه‌های اپل و گوگل پلی در دسترس نخواهد بود».
فایرفاکس

به گزارش سیتنا، برنامه مدیریت رمز عبور با عملکردی که قبلاً در مرورگر فایرفاکس وجود دارد جایگزین می‌شود.

پس از آن تاریخ، کاربران فعلی Lockwise می‌توانند به گذرواژه‌های ذخیره‌شده و مدیریت رمز عبور خود در مرورگرهای دسکتاپ و موبایل فایرفاکس دسترسی داشته باشند. کاربران اندرویدی می‌توانند عملکرد تکمیل خودکار رمز عبور را با خود فایرفاکس جایگزین کنند و شاهد بهبود قابل بحث در نحوه عملکرد آن باشند، در حالی که کاربران iOS که به Lockwise متکی هستند منتظر مانده‌اند.

موزیلا می‌گوید: «در دسامبر 2021 در مورد نحوه استفاده از فایرفاکس برای iOS به‌عنوان مدیر رمز عبور کل سیستم خود، دوباره بررسی کنید.» کاربران در iOS باید مرورگر را برای کپی کردن رمزهای عبور به روش قدیمی باز کنند. در حالی که ممکن است همه شگردهای رقابت تجاری خود را نداشته باشد، Lockwise  در چند وقت اخیر به اندازه کافی بهتر شده است و توسط یک سازمان منبع باز با احترام بیشتری نسبت به برخی در این زمینه به حریم خصوصی پشتیبانی می‌شود.

از آنجایی که موزیلا به شدت به رقیب سازنده کروم گوگل برای تامین مالی متکی است، Lockwise به عنوان یک اپلیکیشن می‌توانست راهی برای افزایش خط تامین مالی غیر گوگل باشد، اما چنین نشد. هفته گذشته، موزیلا هنگام رونمایی از Firefox Relay Premium تصمیم گرفت که کاربران ممکن است بخواهند برای مخفی شدن آدرس ایمیل هزینه کنند.

سرویس استاندارد Relay پنج نام مستعار رایگان را ارائه می‌کند که ایمیل‌ها را به یک آدرس اصلی ارسال می‌کند، با ردیف پولی جدید یک نام مستعار زیردامنه را ارائه می‌دهد تا به کاربران امکان ایجاد نام‌های مستعار نامحدود، مانند yourdomain.mozmail.com، داشبورد خلاصه، و توانایی پاسخ دادن را بدهد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (3 رای)
سیتنا 5
2021-11-24 11:56

افزودن دیدگاه جدید