کد مطلب: 

263677

زیست‌بوم نوآوری در حوزه ارتباطات توسعه یافت

تلاش‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای تزریق نوآوری‌ها به عرصه‌ها و صنایع مختلف، باعث توسعه زیست‌بوم فناوری و نوآوری پست در کشور شده است.
زیست‌بوم نوآوری

به گزارش سیتنا، یکی از عرصه‌های کاربردی در کشور که هر ایرانی حداقل یک بار با آن سروکار داشته و در روزهای شیوع بیماری کرونا از خدمات آن بهره بیشتری برده است، خدمات پستی است. حوزه‌ای که با اوج‌گیری بیماری و کاهش حضور مردم در جامعه، دوباره جان گرفت و ارائه خدماتش را سرعت داد.

بر همین اساس، توسعه زیست‌بوم فناوری و نوآوری این حوزه با کمک ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هدفی شد که با تلاش‌های صورت گرفته و با همکاری اداره پست منجر به شکل‌گیری پنج مرکز نوآوری در استان‌های کشور شد.

در حال حاضر مراکز نوآوری پست در استان‌های تهران، خراسان رضوی، یزد، اصفهان و گلستان ایجاد شده است. اقدامی که تحسین و حمایت اتحادیه جهانی پست را نیز در پی داشت.

پست ایران پنج مرکز نوآوری در استانهای تهران، گلستان، خراسان رضوی، یزد و اصفهان راه اندازی کرد.

حمایت از توسعه شرکت‌های خلاق و نوآور اقتصاد دیجیتال در کشور، کمک به شکل گیری زیست‌بوم نوآوری در حوزه پست، توسعه خدمات نوین پستی و نوآوری از طریق استارتاپ‌ها و تسریع در تحول دیجیتال پست از جمله اهداف تاسیس این مراکز نوآوری است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-11-23 09:00

افزودن دیدگاه جدید