کد مطلب: 

263489

تعامل مخابرات با رگولاتوری با هدف توسعه ارتباطات ثابت به حداکثر می‌رسد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: در مورد مباحث مربوط به عمده فروشی و همچنین تامین نیازهای زیرساختی اپراتورها تابع مصوبات ابلاغی سازمان تنظیم مقررات هستیم، به گونه‌ای که با تعاملات گسترده در چارچوب مصوبات بالادستی، برای بازار کنونی ICT کشور قابلیت گسترش تا چندین برابر را مشاهده می‌کنیم.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران

به گزارش سیتنا، مهندس سلطانی در این دیدار که به همراه مدیران ارشد ستادی مخابرات با رییس جدید و مدیران رگولاتوری انجام شد،خاطرنشان کرد: شرکت مخابرات ایران همواره در چارچوب مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات فعالیت می کند.

مهندس سلطانی در این دیدار اعلام کرد: در مورد مباحث مربوط به عمده فروشی و همچنین تامین نیازهای زیرساختی اپراتورها تابع مصوبات ابلاغی سازمان تنظیم مقررات هستیم، به گونه ای که با تعاملات گسترده در چارچوب مصوبات بالادستی، برای بازار کنونی ICT کشور قابلیت گسترش تا چندین برابر را مشاهده می کنیم.

دکتر عباسی شاهکوه نیز در این دیدار با اشاره به نقش ویژه شرکت مخابرات ایران در بین اپراتورهای ارتباطی کشور خاطر نشان کرد: حرکت مجموعه مخابرات در چارچوب مصوبات رگولاتوری و حمایت از شرکت های نوپا، استارتاپ ها و شرکتهای دانش بنیان علاوه بر افزایش سهم بازار ارتباطات، موجب تامین منافع دوسویه برای این شرکت ها و شرکت مخابرات ایران خواهد شد.

مهندس سلطانی و دکتر عباسی  در این دیدار ابراز امیدواری کردند پتانسیل گسترده شرکت مخابرات در تامین ارتباطات ثابت و سیار و روحیه همکاری و هم افزایی حاکم در این شرکت، آغازگر فصلی نوین از همکاری های میان بخشی  سازمان تنظیم مقررات با شرکت مخابرات ایران به عنوان بزرگترین اپراتور ارتباطی کشور باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (3 رای)
سیتنا 5
2021-11-17 09:20

افزودن دیدگاه جدید