کد مطلب: 

263488

افزایش حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق در حوزه برندینگ

معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری با هدف حمایت از شرکت‌های خلاق، و دانش‌بنیان از تهیه اقلام تبلیغی مانند لوگو، نشان تجاری، سایت و بروشور حمایت می‌کند.
شرکت‌های دانش‌بنیان

به گزارش سیتنا، یکی از نیازمندی‌های شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان، توسعه نشان تجاری و بازاریابی است. معاونت علمی و فناوری علاوه بر مشاوره و آموزش در این حوزه، در زمینه تبلیغات نیز از این شرکت‌ها حمایت می‌کند.

حمایت‌های معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری طیف گسترده‌ای از خدمات را شامل می‌شود که تعداد آنها از 100 خدمت فراتر رفته است.

در راستای کاهش هزینه‌های تبلیغاتی شرکت‌ها، بخشی از هزینه‌های اطلاع‌رسانی و بازاریابی همچون طراحی لوگو و نشان تجاری به شرکت های دانش‌بنیان خلاق و فناور پرداخت می‌شود. این حمایت در راستای ایجاد توانمندی‌های شرکت‌ها و به منظور تامین الزامات اولیه تبلیغات و بازاریابی در نظر گرفته شده است.

همچنین شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان می‌توانند در زمینه ایجاد وبسایت و برخی دیگر از زیرساخت‌های لازم برای امر تبلیغات نیز از تسهیلات معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری استفاده کنند.

شرکت‌های با درآمد بیش از 20 میلیارد ریال می‌توانند به صورت آزاد و بدون تسهیلات نیز از این خدمت برخوردار شوند.

یک لوگو مناسب، یک بروشور خوب و یا یک سایت حرفه‌ای، می‌تواند تاثیر چشمگیری در معرفی حرفه‌ای و درست یک کسب و کار داشته باشد.

به ویژه اگر آن کسب و کار متعلق به شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق و فناور باشد، طبیعتاً مردم انتظار دارند که با نشان‌های تبلیغی به روز، نوآورانه و کارآمدتری روبه‌رو شوند.

با توجه به افزایش هزینه‌ها در این حوزه و اصولاً گران قیمت بودن بحث تبلیغ، معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری تلاش کرد با طراحی این خدمات چند وجهی در حوزه بازاریابی شرکت‌ها را در مسیر معرفی محصول و خدمات، یاری کند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از جزئیات بیشتراین خدمت و دهها خدمت دیگر، به سامانه اینترنتی مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری  مراجعه کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-11-17 09:03

افزودن دیدگاه جدید