کد مطلب: 

263464

گزارش تصویری سیتنا از نشست خبری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران پیرامون اصلاح تعرفه‌ها

نشست خبری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران پیرامون اصلاح تعرفه‌ها با حضور تنی چند از مدیران ارشد این شرکت و اصحاب رسانه برگزار شد.
شرکت مخابرات ایران

به گزارش خبرنگار سیتنا، نشست خبری مهندس مجید سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، با حضور برخی از مدیران ارشد این شرکت و تنی چند از اصحاب رسانه در محل ساختمان دکتر وفا غفاریان برگزار شد.

در این مراسم مدیرعامل شرکت مخابرات ایران پیرامون ابهاماتی که در رابطه با تعرفه‌های تلفن ثابت مطرح است سخن گفت و به سوالات اصحاب رسانه پاسخ داد.

گزارش تصویری سیتنا از این مراسم را ببینید:

عکاس: حسین شهلایی

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-11-16 15:51

دیدگاه‌ها

تصویر Anonymous
شرکت مخابرات ایران ودایع ملت را بلعیده وحاکمیت هیچ برخوردی با این اقدام که مغایر با قانون تجارت است نکرده است . سهام بلوکی تقریبا مجانی به یک گروهک بی هویت و خلق الساعه اهدا شده تا به قول خودشان با کار آفرینی در توسعه و سرمایه گداری ها جبران کنند ولی از انجام همان تعهد کوچک هم سر باز زدند . اقساط بدهی ناچیز در مقابل ارزش واقعی سهام را با تاخیر ده ساله آنهم از درامد شرکت مخابرات داده اند . هشت هزار میلیارد تومان املاک شرکت مخابرات ایران را با قیمت ناچیز در دفاتر صاحب شدند و فروختند و خوردند . گیریم که تعرفه را هم زیاد کردید آیا مشکلی جل میشود . سالها سود سهام عدالت را واریز نکردند ولی سود سهام بلوکی را پیش برداشت کرده اد موجب افت درامد شرکت مخابرات شده است تعرفه گذاری در تهاتر با اپراتور دوم همراه به زیان مخابرات و به نفع همپالگی هایشان تعرفه ای زیان بار تعیین کردند و سالها از این بابت برای رضایت کارچاق کن ها باج داده اند موجب زیان شده است . آن درامد های حرام که در فیش مشترکین برای ارتباط ثابت به ایرانسل سالها تحمیل کرده اند موجب پریدن برکت از درامد مخابرات شده است . تا کنون هزینه های سنگینی توسط شرکت مخابرات ایران به مشترکین تحمیل شده است . با افرایش تغرفه ها نه تنها مشکل توسعه مخابرات حل نخواهد شد بلکه طمع فرصت طلبان را بیشتر خواهد کرد . ابتدا باید سوراخ های این مخزدن بزرگ ترمیم شود و راه های قانون گریزی و سو استفاده ها بسته شود و با متخلفان برحورد جدی شود و اموال غارت شد ه باز گردد بعد بفکر سرمایه گذاری باشند . بعبارتی دیگر هرگونه تزریق سرمایه بر این مخزن پوسیده و بی در و پیکر اتلاف سرمایه ملت است و همانند دوازده سال گذشته غارتگران بیت المال اجازه سرمایه گذاری نحواهند داد .. با امید ریشه کنی فساد ....
ارسال شده توسط Anonymous در 26 آبان 00 - 10:21

افزودن دیدگاه جدید