کد مطلب: 

263390

نماینده ارومیه: دولت به بهانه صیانت از فضای مجازی، اینترنت را محدود و پهنای باند را کم می‌کند

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ساده ترین مسائل این کشور به خاطر سوء مدیریت بر زمین مانده آن وقت ما برای سرک کشیدن به حریم خصوصی مردم به دنبال مصوبه هستیم و دولت به بهانه صیانت از فضای مجازی، سرعت اینترنت را محدود و پهنای باند را کم می‌کند و در نتیجه بعد از تعطیلی کسب و کارهای اینترنتی، من نبودم سر می‌دهیم.
نماینده ارومیه: دولت به بهانه صیانت از فضای مجازی، اینترنت را محدود و پهنای باند را کم می‌کند

به گزارش سیتنا، روح الله حضرت پور در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز مجلس یکشنبه بیست و سوم آبان ماه گفت: باید به مردم برگردیم به خواسته‌ها و انتظارات مردم عمل کنیم متاسفانه بسیاری از مواضع رفتارها اعمال و تصمیمات ما با اراده مردم مغایر و حتی متضاد شده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برخی مسئولین از طریق شکم سیری اتفاقات را نگریسته و لذا کم‌کاری و شرمساری مردم کرده‌اند.

وی افزود: باید از این ملت عذرخواهی کنیم دیگر آرا و نظرات مردم در کشور به طور واقعی شنیده نمی شود مردم از افزایش روز افزون تنش‌ها در روابط با جهان ناراحت و کلافه هستند یک عقیده و تفکر همیشه تبلیغ و ترویج می‌شود و هر کس هم که خلاف آن را بگوید مورد بی احترامی و حجم قرار گرفته و به طور طبیعی این وضع مردم را خشمگین ساخته است مراجع عالیقدر هم وقتی حرف می‌زنند مورد هجمه قرار می‌گیرند مردم می‌خواهند از حق زندگی بهره برده و عدالت را تجربه کنند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: من نمی‌دانم در فردای آخرین شب انتخابات چه شد گویا خیلی از استانداردهای سیاسی کشور عوض شده چرا که صدا و سیما از دلار ۲۷ هزار تومانی حرفی به میان نیاورد نمی دانم که چرا این نگرانی‌های افسارگسیخته دیگر رسانه ای نمی شود نمی دانم چرا دیگر بورس دغدغه ملی نیست چه شد که داماد سالاری و خویشاوندسالاری که تقدیر می‌شود باز توسط تقبیح گرایان احیا شده است.

وی افزود: مذاکره با جهان که از سوی برخی قبیح بود حالا با جدیت دنبال می‌شود باز خدا را شکر ما هم راضی هستیم هر کسی می‌تواند این مشکلات را حل کند ما هم در کنارش هستیم.

حضرت پور خاطرنشان کرد: البته دیگر هیچ کدام از این سوال‌ها و جواب‌ها برای این ملت رنج کشیده ارزشی ندارد، اگر می‌توانید در عمل به داد مردم برسید وگرنه تحولات اساسی در سیستم کشورداری را آغاز کنید.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آمار مهاجرت نخبگان و خروج ثروت از کشور فاجعه است؛ با این مردم چه کرده ایم که سرمایه‌های خود را صرف خرید ملک و خانه در سایر کشورها می‌کنند؟ ما با عزت ایرانیان چه کرده‌ایم؟ دیگر این دولت و آن دولت برای مردم فرقی ندارد.

وی ادامه داد: بحران اقتصادی چهارگوشه معیشت و زندگی مردم را به آتش کشیده است مردم دیگر اعتمادی به مسئولین دارند می‌گویند ما وقتی قولی از مسئولین می‌شنویم دلهره بیشتری می‌گیریم چون در کمترین مدت خلاف آن اتفاق می‌افتد که نمونه بارز آن هم این گرانی خودرو بود وزیر صمت وعده کاهش قیمت‌ها را داد اما در عمل چه شد.

حضرت پور خاطرنشان کرد: در همین دو سه ماه اخیر بسیاری از کالاهای اساسی باز هم گران شد، گرانتر شده است قبل قیمت‌های اعلامی کالاهای اساسی مردم را شوکه کرده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نزدیک به هزار کیلومتر مرز بین المللی داریم اما در بن‌بست ارتباطات جهانی رنج می‌بریم از درآمدزایی‌های کشور برای مردم از درآمدزایی‌ها برای کشور چیزی جز جذب گرد و غبار ویرانی‌ها و سونامی سرطان‌ها چیزی عایدمان نمی‌شود.

حضرت پور خاطرنشان کرد: ما از منابع کشور نداریم و از این ناعدالتی شکایت خود را نزد مقام معظم رهبری خواهیم برد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: چرا باید اقشار ضعیف جامعه تقاص تعدیل تورم را پرداخت کنند؟ تصمیمات خلق الساعه و کارشناسی نشده کشاورزان و دامداران را کلافه کرده، میانگین هزینه گوسفند در سال بیش از ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است آن وقت با چه منطقی ن گوسفند را زنده کیلویی ۶۲ هزار تومان قیمت‌گذاری کرده‌اید.

وی افزود: اینکه تورم را به صورت دستوری و با فشار بر کشاورز و دامدار کنترل کنیم آیا تدبیر است آیا بار مالی افزایش سفره مردم باید به دامدار و روستایی تحمیل شود.

حضرت پور خاطرنشان کرد: امروز ساده ترین مسائل این کشور به خاطر سوء مدیریت بر زمین مانده آن وقت ما برای سرک کشیدن به حریم خصوصی مردم به دنبال مصوبه هستیم و به بهانه صیانت، دولت اینترنت را محدود و پهنای باند را کم می‌کند و در نتیجه بعد از تعطیلی کسب و کارهای اینترنتی من نبودم سر می‌دهیم.

حضرت پور خاطرنشان کرد: مردمی که نیم قرن است هزینه می‌دهند ملت ایران امروز در چه شرایطی زندگی می‌کنند و گنجشک بام مجلس هر روز صدای مردم را می‌شنوند ولی که ما نمی شنویم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بیاییم از ابزارهای قانونی بهره مند شویم و از اراده و خواست ملت نترسیم جمهوریت را با ابزارهایی نظرخواهی و همه‌پرسی قدرت بخشیم.

وی افزود: ما فرزندان انقلاب و رهبری همچون پدرانمان آماده‌ایم تا جان مال و آبروی خویش را در مسیر عمل به وظیفه قانونی و رفع مشکلات مردم فدا کنیم مردم را به رئیس امور بازگردانیم و در یک کلام جمهوری اسلامی ایران باشیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (6 رای)
سیتنا 1
2021-11-14 17:06

افزودن دیدگاه جدید