کد مطلب: 

263294

آشنایی با خدمات و عملکرد پیام‌رسان «بله»

«بله» شبکه اجتماعی پیام‌رسانی است که با توجه به امکاناتی که برای اشخاص و کسب‌و‌کارها فراهم می‌آورد، می‌تواند تبادلات مالی و غیرمالی آن‌ها را تسهیل نماید.
پیام‌رسان بله

به گزارش سیتنا، کاربران می‌توانند از برنامه بله برای انتقال پول، پرداخت قبوض، خرید شارژ (آفلاین/آنلاین) و بسته اینترنت، پرداخت خلافی خودرو با استفاده از @Car_Services_Bot، مشاهده و پرداخت تسهیلات بانک مسکن، تهیه صورتحساب و موجودی از کارت‌های بانک ملی، ارسال پاکت هدیه، استفاده از خدمات نشان‌بانک (نخستین شعبه دیجیتال بانک ملی)، استفاده از خدمات بازوی باجه (سامانه مشاوره آنلاین و غیرحضوری بانکی)، نیکوکاری و امکانات کیف پول ملی، در کنار ارتباط با کسب‌و‌کارهای مختلف استفاده کنید.

همچنین اشخاص و کسب‌و‌کارها قادر خواهند بود تا با توجه به خدمات پیام‌رسانی و مالی ارائه شده در بله، برای اهداف مختلفی مانند فروش کالا یا خدمات، جمع آوری پول با مقاصد خیریه و انتفاعی، ارتباط راحت و در لحظه با مشتریان، جمع آوری شارژ ساختمان، پرداخت‌های اجتماعی مانند پرداخت دانگ و موارد مشابه از پلتفرم بله استفاده کنند.

گفتنی است؛ بله تحت نظر بانک مرکزی و تحت حمایت بانک ملی است، لذا می‌توانید با خیالی آسوده از قابلیت‌های مالی و پیام‌رسانی اپلیکیشن استفاده کنید.

پیام‌رسان بله

در صورتی که اقدام به نصب بله بر روی تلفن همراه جدید نمایید و وارد حساب خود شوید، تمام مخاطبینی که در حساب بله و در تلفن همراه شما ذخیره شده‌اند، به تلفن همراه جدید انتقال پیدا می‌کنند. همچنین مخاطبین موجود در دفترچه تلفن همراه جدید، در قسمت مخاطبین حساب شما درج خواهند شد و شما می‌توانید در هر دو تلفن به گفتگو با آن‌ها بپردازید.

کاربران می‌توانند فایل‌هایی تا سقف «یک‌صد مگابایت» را از طریق بله ارسال نمایند.

در صورتی که فایل مورد نظر شما یک فیلم می‌باشد و حجم آن بیشتر از یک‌صد مگابایت است، می‌توانید در آخرین نسخه اندرویدی هنگام انتخاب و ارسال فیلم، از گزینه «ارسال فیلم بصورت فشرده» نیز استفاده نمایید.

می‌‌توانید در صفحه گفتگو روی علامت به اضافه «+» در کنار کادر پیام کلیک کنید و سپس با استفاده از گزینه «موقعیت»، موقعیت مکانی خود را ارسال نمایید. در صورتی که تمایل دارید موقعیت مکانی دلخواه خود را ارسال کنید، کافی‌ است روی نقشه کلیک طولانی کنید تا موقعیت دلخواه شما انتخاب گردد.

در حال حاضر یکی از اولویت های مهم کاربران پیام رسان ها امنیت و حفظ حریم خصوصی آنها است و شاید یکی از دلایلی که کاربران برای کوچ کردن به پیام رسان های داخلی مقاومت می کنند عدم اطمینان و اعتماد به بحث امینت این پیام رسان ها است. پیام رسان بله مانند بیشتر پیام رسان های خارجی قابلیت رمزگذاری بر روی دسترسی و همچنین جلوگیری از اتصالات متفرقه به حساب کاربر را دارا می باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2021-11-11 10:48

افزودن دیدگاه جدید