کد مطلب: 

263269

مدیران جدید وزارت ارتباطات و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی معرفی شدند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در احکام جداگانه‌ای صادق عباسی شاهکوه را به سمت رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و مصطفی اشرف را به سمت مشاور وزیر و سرپرست دفتر وزارتی منصوب کرد.
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

به گزارش سیتنا، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات  در احکامی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی همچنین مشاور وزیر و سرپرست دفتر وزارتی را منصوب کرد.

وزیر ارتباطات در احکام صادره از زحمات آقایان حسین فلاح جوشقانی و تحسین عادلی در مدت تصدی مسئولیت سازمان تنظیم مقررات و دفتر وزارتی تشکر کرده است.

صادق عباسی شاهکوه دارای مدرک دکتری مهندسی مخابرات از دانشگاه بریستول انگلستان و کارشناسی ارشد مهندسی مخابرات از دانشگاه صنعتی شریف است. «مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت»، «معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی»، «معاون فنی و امور بین‌الملل سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی»، «رئیس دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات» و «رئیس پژوهشکده فناوری ارتباطات» از جمله مهمترین سوابق و مسئولیت‌های وی در بیش از 28 سال فعالیت در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

مصطفی اشرف نیز دارای مدرک کارشناسی مهندسی نرم‌افزار از دانشگاه صنعتی شریف و کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی از دانشگاه علامه طباطبائی است. وی بیش از 14 سال سابقه فعالیت در سطوح مختلف کارشناسی و مدیریتی را در کارنامه خود دارد. «مدیرکل دفتر امنیت و تحقیق و توسعه مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه»، «معاون مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» و «معاون حفاظت فناوری اطلاعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» از جمله مهمترین مسئولیت‌های پیشین وی بوده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (3 رای)
سیتنا 5
2021-11-10 14:49

افزودن دیدگاه جدید