کد مطلب: 

263187

رستگار: با استفاده از تمام ظرفیت سالانه تولید، ساخت 70 درصد از انواع مودم‌های سیمکارت خور ممکن می‌شود

دبیر و عضو هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران در نامه‌ای به وزارت صمت، تاکید کرد: برای محافظت از تولیدات داخلی مودمهای سیمکارتی در مقابل کالای قاچاق ، این سندیکا از اداره کل خدمات بازرگانی وزارت صمت درخواست نموده که برای رجیستری مودم‌های سیمکارت خور اقدام نمایند.
فرامرز رستگار

به گزارش سیتنا، مهندس فرامرز رستگار، دبیر و عضو هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران در نامه‌ای به مدیرکل صنایع برق، فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت، پیرامون وضعیت تولید مودم‌های سیمکارت خور، نوشت:

همانطوریکه استحضار دارید با حمایت‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت و مشارکت اپراتورهای موبایل و ثابت بی سیم، خوشبختانه تا کنون چهار خط تولید مودم سیمکارت خور در کشور راه اندازی گردیده است.

با توجه به تنوع فراوان در این گروه از مودم ها، ضمن وجود ظرفیت مناسب تحقیق و تولید، ولی ساخت همه انواع این مودم ها قابل توجیه نیست.

با عنایت به مراتب فوق، گزارش ساخت مودم‌های سیمکارتی بشرح زیر اعلام می‌گردد.

  1. تولید مودم های سیمکارت خور قابل حمل و همچنین مودم رومیزی با سیستم وای فای دوباندی ، فعلا فاقد توجیه اقتصادی است .
  2. تولید مودم های LTE سیمکارت خور TD/FD بصورت دوباندی با ظرفیت محدود اخیرا آغاز شده است .
  3. مودم های فضای باز (Outdoor) برای نقاط با پوشش رادیویی ضعیف تولید می شود .
  4. مودم های سیمکارت خور رومیزی در مدلهای مختلف بصورت تک باند وای فای با ظرفیت مناسب تولید می گردد که شامل مودم های LTE ,4G , 3G می باشد.
  5. برای محافظت از تولیدات داخلی مودم های سیمکارتی در مقابل کالای قاچاق ، این سندیکا از اداره کل خدمات بازرگانی وزارت صمت درخواست نموده که برای رجیستری مودم های سیمکارت خور اقدام نمایند.
  6. چنانچه سفارشات ساخت مودم های سیمکارت خور بدون وقفه انجام و از تمام ظرفیت سالانه تولید استفاده شود ساخت حداقل 70 درصد از انواع این مودم ها در کشور میسر می باشد.

فرامرز رستگار

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 4.9 (58 رای)
سیتنا 3
2021-11-08 11:43

افزودن دیدگاه جدید