کد مطلب: 

263176

وزیر ارتباطات از مرکز مانیتورینگ خدمات دیجیتال‌ پایه همراه اول بازدید کرد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مدت دو ساعت از مرکز مانیتورینگ خدمات دیجیتال‌پایه شرکت همراه اول بازدید کرد و از فرآیند شکل‌گیری، توسعه و خدمات متنوع موتور جستجو و جویشگر «ذره‌بین» نیز آگاهی یافت.
عیسی زارع پور

به گزارش سیتنا، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه جمعی از معاونان و مدیران وزارت ارتباطات، روز 16 آبان سال 1400 به شرکت همراه اول رفت و در جمع مدیران این اپراتور حضور پیدا کرد و از مرکز مانیتورینگ خدمات دیجیتال‌پایه این شرکت بازدید کرد.

عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این بازدید از آخرین وضعیت ترافیک و کیفیت ارتباطات همراه اول و مشکلات و موانع این اپراتور برای توسعه به‌ویژه در کلان‌شهرها آگاهی یافت و خواستار ارائه گزارشی دقیق و مستند از موانع راه‌اندازی سایت‌های جدید در برخی شهرها از جمله تهران شد.

در این بازدید که بیش از دو ساعت به طول انجامید، مدیرعامل همراه اول و مدیران کلان‌پروژه‌های همراه اول گزارش مفصلی از خدمات محتوایی و اپلیکیشن‌های تحت مدیریت این اپراتور ارائه کردند. مهمترین ارائه‌ این بازدید، گزارش کاملی از نحوه توسعه، امکانات و ترافیک اپلیکیشن آموزشی شاد در ساعات مختلف بود.

وزیر ارتباطات در این بازدید از فرآیند شکل‌گیری، توسعه و خدمات متنوع موتور جستجو و جویشگر «ذره‌بین» نیز آگاهی یافت.

به گفته مدیر پروژه ذره‌بین این جویشگر بومی با تلاش تیمی از نخبگان جوان توسعه یافته و خدمات متنوعی را به مخاطبان ارائه می‌دهد.

زارع‌پور در ادامه از میزان ترافیک پیام‌رسان‌های فعال کشور که از ظرفیت همراه اول استفاده می‌کنند مطلع شد و در بخش دیگری کارشناسان مربوطه، به ارائه گزارشی از شکل‌گیری، نحوه فعالیت، خدمات و برنامه‌های سوپر‌اپلیکیشن روبیکا پرداختند.

وزیر ارتباطات در پایان این برنامه با حضور در بخش‌های فنی با تعدادی از کارشناسان جوان و نخبگان همراه اول که در حال توسعه خدمات فناور‌پایه این اپراتور هستند گفت‌و‌گو کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (3 رای)
سیتنا 5
2021-11-08 09:08

افزودن دیدگاه جدید