کد مطلب: 

263070

جابجایی توکن‌های شیبا توسط سرمایه‌گذار معروف؛ نگرانی از ادامه‌ی روند کاهشی قیمت!

به دنبال جابجایی توکن های شیبا توسط یک کیف پول که حدود ۱۳ درصد از کل عرضه در گردش شیبا اینو را کنترل می‌کند و ریزش قیمتی شیبا طی روزهای اخیر، نگرانی‌ها از ادامه‌ی روند کاهش قیمتی این توکن افزایش یافته است.
جابجایی توکن‌های شیبا توسط سرمایه‌گذار معروف؛ نگرانی از ادامه‌ی روند کاهشی قیمت!

به گزارش سیتنا، بر اساس داده‌های Etherscan، یک کیف پول شیبا که به طور مشهور هشت هزار دلار را به ۵.۷ میلیارد دلار تبدیل کرده بود، اکنون دوباره فعال شده است.

برای اولین بار از ماه آوریل (فروردین)، نهنگ شروع به جابجایی وجوه کرده است که باعث نگرانی در مورد فشار شدید فروش شده است. میلیاردر شیبا اینو تاکنون تقریباً ۱۰ تریلیون توکن شیبا را که ارزشی در حدود ۲.۷ میلیارد دلار دارند به چهار آدرس خالی منتقل کرده است. کیف پول مورد بحث حدود ۱۳ درصد از کل عرضه در گردش شیبا اینو را کنترل می‌کند.

این سرمایه گذار خرید توکن های شیبا را در آوریل ۲۰۲۰ (فروردین ۱۳۹۹) آغاز کرد و تنها در ۱۹ ماه توانست آن را به ثروت چند میلیاردی تبدیل کند.

توکن شیبا اینو در ماه اکتبر (مهر) ۸۲۵ درصد افزایش یافت و توجه جامعه سرمایه گذاری را به خود جلب کرد. هفته گذشته توانست از نظر ارزش بازار از رقیب خود، دوج کوین پیشی بگیرد و در ۲۸ اکتبر (۶ آبان) به رکورد جدید ۰.۰۰۰۰۸۶۱۶ دلاری دست یافت.

برخی حدس می‌زنند که آدرس مورد نظر غیرقابل دسترسی است، به همین دلیل است که با وجود دستاوردهای عظیم، توکن‌ها دست نخورده مانده بودند. با این حال نقل و انتقالات اخیر نشان می‌دهد که قطعاً این طور نیست. پس از فعال شدن دوباره آدرس نهنگ، قیمت شیبا اینو ۱۱ درصد کاهش یافته است و این کاهش قیمت ادامه دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2021-11-04 13:50

افزودن دیدگاه جدید