کد مطلب: 

263050

«BTM» خودپرداز فراهوشمند ملی چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

چندی پیش، صدمین BTM بانک ملی ایران در شهر مقدس مشهد عملیاتی شد. حالا ببینیم BTM با چه رویکردی راه‌اندازی شده است و چه سرویس‌هایی ارائه می‌دهد؟
«BTM» خودپرداز فراهوشمند ملی چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

به گزارش سیتنا، BTM با رویکرد نیل به بروزترین مفاهیم دنیا، یک پلتفرم و محصول نرم افزار وبی است که بر پایانه‌های متنوع بانکی از قبیل کیوسک، خودپرداز، خودگردان وخود بانک اجرا می‌شود و تجربه یکسانی برای کلیه کاربران و حتی کاربران همراه بانک و اینترنت بانک به وجود می‌آورد.

این راهکارهای یکپارچه هوشمند، مبتنی بر مفهوم آمنی چنل بوده و با استفاده از مفاهیمی همچون Experience-connected و تعامل با مشتری، فاصله میان کانال‌های مجازی و فیزیکی را کاهش می‌دهد.

از ویژگی‌های کلیدی این دستگاه می‌توان به تم روز و شب و برند بوک بانک، امکان ارتباط با سایر سامانه‌های بانک، شخصی سازی در بام، سرویس نابینایان، سرویس سلامت، باشگاه امتیازات مشتری، لیست کارت‌های ذخیره شده، سامانه پرستاری، پایش لحظه‌ای دستگاه، سامانه راهبری و هدایت مرکزی، تحلیل هوشمند رفتار کاربران و سامانه برخط و گرافیکی عیب یابی دستگاه اشاره کرد.

این دستگاه دارای رابط کاربری متنوع با کیفیت بسیار بالا در انواع کلاسیک، مدرن، تیره و نابینا است.

امکان تغییر تنظیمات پروفایل توسط دارنده کارت نیز فراهم شده است. همچنین کاربران تجربه جدیدی را در پرداخت قبض و انتقال وجه کسب می‌کنند.

ارائه سرویس‌های خاص با توجه به درخواست مشتریان و امتیاز استفاده از خودپرداز از دیگر امکانات این دستگاه BTM است.

سوپروایزری گرافیکی ویژه، سامانه برخط و گرافیکی عیب یابی دستگاه،سامانه رهبری و هدایت پایانه‌ها نیز از دیگر امکاناتی است که در این دستگاه خودپرداز هوشمند تعبیه شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 4.8 (18 رای)
سیتنا 1
2021-11-03 23:46

افزودن دیدگاه جدید