کد مطلب: 

262830

بازگردانی جایگاه‌های سوخت نشانه تلاش همدلانه دستگاه‌های مرتبط است

طبق اعلام مرکز مدیریت راهبردی افتا، بازگردانی جایگاه‌های سوخت به چرخه توزیع در سریع‌ترین زمان ممکن، نشان از توانمندی‌های سایبری کشور و تلاش همدلانه دستگاه‌های مرتبط است.
جایگاه‌های سوخت

به گزارش سیتنا، مرکز مدیریت راهبردی افتا در پی حادثه سایبری حمله به سامانه هوشمند کارت سوخت کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

بلافاصله پس از رصد این اختلال، گروه های رسیدگی به حادثه، تشکیل شدند و برنامه ریزی برای بازیابی خدمت، شناسایی و رصد علت حمله انجام شد.

در چارچوب این برنامه ریزی و با تلاش های انجام شده در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، تاکنون بخشی از جایگاه‌های توزیع سوخت به مدار بازگشته‌اند و اقدمات لازم برای بازگرداندن دیگر جایگاه‌ها به چرخه توزیع همچنان ادامه دارد.

بازگردانی جایگاه‌های سوخت به چرخه توزیع در سریع‌ترین زمان ممکن، نشان از توانمندی‌های سایبری کشور و تلاش همدلانه دستگاه‌های مرتبط است.

مرکز مدیریت راهبردی افتا در پی انجام مداوم رصدهای امنیت سایبری خود، در صبح روز سه شنبه چهارم آبان ۱۴۰۰ اختلال رخ داده را در سامانه هوشمند کارت سوخت مشاهده کرده و بلافاصله برای رسیدگی به آن اقدام کرده است.

اطلاع رسانی تکمیلی درباره چگونگی این حمله سایبری، پس از انجام بررسی‌های فنی و کارشناسی مرکز مدیریت راهبردی افتا انجام خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (2 رای)
سیتنا 5
2021-10-28 09:33

افزودن دیدگاه جدید