کد مطلب: 

262797

راه‌اندازی سامانه هواداری پرسپولیس و استقلال در اوانو

هواداران باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال می‌توانند با هر تراکنش پرداخت قبوض، خرید بسته‌های اینترنت و شارژ و استفاده از خدمات دیگر موجود در اپلیکیشن اوانو نظیر کارت به کارت و... از تیم خود حمایت کنند.
سامانه هواداری پرسپولیس و استقلال

به گزارش سیتنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، خدمات اپلیکیشن «اوانو» که محصول شرکت «همراه کسب و کارهای هوشمند» است در سه حوزه اپراتوری، مالی و خرید آنلاین طراحی و در ماه های اخیر به واسطه ارائه خدمات کاربردی با استقبال خوبی از سوی اقشار مختلف جامعه روبرو شده است. 

سامانه هواداری باشگاه های پرسپولیس و استقلال سرویس جدیدی است که هواداران این دو تیم می توانند با استفاده از اوانو، تیم محبوب خود را حمایت کنند.

هواداران دو تیم مذکور برای پیوستن به این سامانه می توانند با نصب اپلیکیشن اوانو، وارد صفحه هواداری شده و پس از انتخاب تیم محبوب خود به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم حمایت های خود را انجام دهند؛ همچنین مبلغ کل واریز شده به حساب باشگاه محبوب شان هم در لحظه قابل مشاهده است.

*حمایتِ بدون هزینه، از تیم محبوب خود

یکی از بخش های مهم سامانه هواداری حمایت های هواداران از تیم محبوب خود است که این حمایت بدون هزینه خواهد بود؛ به این صورت که هواداران می توانند با انجام هر تراکنش مانند پرداخت قبوض، خرید بسته های اینترنت - شارژ و استفاده از خدمات دیگر موجود در اپلیکیشن اوانو نظیر کارت به کارت و ... از تیم خود حمایت کنند.

فرآیند حمایت به این شکل است که هواداران در اوانو تراکنش انجام می دهند و بخشی از رقم این تراکنش مستقیما به حساب باشگاه مورد حمایت شان واریز می شود.

ویژگی چنین حمایتی این است که هواداران هر دو باشگاه تنها هزینه تراکنش مورد نظر را پرداخت می کنند و برای حمایت از تیم محبوب خود، نیازی به پرداخت هزینه اضافی ندارند.

علاوه بر این نوع حمایت، هواداران می توانند به صورت مستقیم از تیم محبوب خود حمایت و برای این منظور در اپلیکیشن اوانو مبلغ مورد نظر خود را مستقیما به حساب رسمی باشگاه واریز کنند.

*خدمات سامانه هواداری اوانو

همچنین هواداران می توانند علاوه بر حمایت مالی از تیم محبوب خود، از خدمات متعددی که اوانو برای هواداران در نظر گرفته استفاده کنند. به عنوان مثال، هواداران می توانند از وضعیت بازی های تیم به طور کامل مطلع شوند، به بازیکنان تیم امتیاز بدهند و بازیکن برتر تیم بعد از هر بازی را انتخاب کنند.

هواداران علاقه مند، می توانند در اوانو سیم کارت هواداری دریافت کنند و به زودی از بسیاری خدمات دیگر که مختص هواداران است بهره مند شوند.

گفتنی است سرویس هواداری اوانو در حال حاضر تنها برای تیم های پرسپولیس و استقلال فعال است و به زودی این سرویس برای هواداران سایر تیم های فوتبال نیز فعال می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (5 رای)
سیتنا 5
2021-10-27 12:39

افزودن دیدگاه جدید