کد مطلب: 

262654

پیام تبریک رئیس هیات مدیره اتحادیه مخابرات به معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات

در پی انتصاب «علی‌اصغر انصاری» به‌عنوان معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین مجری و دبیر شورای راهبری توسعه شبکه ملی اطلاعات، «داوود ادیب» رئیس هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات پیام تبریکی صادر کرد.
پیام تبریک رئیس هیات مدیره اتحادیه مخابرات به معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات

به گزارش سیتنا، متن پیام تبریک «داوود ادیب» رئیس هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات به «علی‌اصغر انصاری» معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر انصاری
سلام علیکم
انتخاب شایسته جنابعالی از سوی وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات، بیانگر تعهد، کارآمدی، لیاقت و ‌شایستگی های برجسته آن برادر گرامی در صحنه های خدمت صادقانه به نظام و میهن اسلامی می باشد.
قطعا رشد و توسعه صنعت کشورمان، مدیون تلاش و مجاهدت بی وقفه و بی دریغ مدیران و متخصصانی است که دانش، تخصص و تعهد خود را سرمایه ای برای سر بلندی و سازندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این شرایط خطیر قرار داده‌اند.  
بدینوسیله انتخاب شایسته جنابعالی را در مسئولیت خطیر معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی تبریک عرض نموده‌، از درگاه ایزد منان برای جنابعالی، مزید توفیقات جهت خدمتی سرشار از شور و‌ نشاط در راستای رشد و شکوفایی کشور مسئلت داریم.

انتهای پیام

 

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2021-10-23 14:05

افزودن دیدگاه جدید