کد مطلب: 

262574

نمایشگاه الکامپ 27 تا 30 بهمن برگزار می‌شود

مدیر اجرایی نمایشگاه الکامپ 1400، گفت: بیست و ششمین دوره‌ی نمایشگاه الکامپ با همراهی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونت علمی و فناوری ریاست‌ جمهوری برگزار خواهد شد و در این نمایشگاه بخش‌های مختلفی از جمله الکام استارز را شاهد خواهیم بود. این نمایشگاه در فضای مفیدی بالغ بر ۱۵ هزار متر مربع ۲۷ تا ۳۰ بهمن ماه امسال برگزار می‌شود.
محمد ثروتی

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، محمد ثروتی در این‌باره گفت: در هشتمین نشست خبری هیأت مدیره‌ی دوره‌ی ششم سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، دبیر اجرایی نمایشگاه الکامپ در توضیحاتی از برگزاری نمایشگاه الکامپ در بهمن ماه ارائه کرد.

او با بیان اینکه قرار بود نمایشگاه الکامپ 1400 تیرماه برگزار شود، بیان کرد: به دلیل شیوع کرونا و افزایش مبتلایان برگزاری این نمایشگاه به تعویق افتاد. در نهایت صبر کردیم تا انجام واکسیناسیون گسترش یابد و با کاهش شیوع ویروس کرونا و با توجه به تقویم نمایشگاهی، بهترین روزی که در سال باقی مانده بود را انتخاب کنیم.  این نمایشگاه در فضای مفیدی بالغ بر ۱۵ هزار متر مربع ۲۷ تا ۳۰ بهمن ماه امسال برگزار می‌شود.

ثروتی ادامه داد: بیست و ششمین دوره‌ی نمایشگاه الکامپ با همراهی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونت علمی و فناوری ریاست‌ جمهوری برگزار خواهد شد و در این نمایشگاه بخش‌های مختلفی از جمله الکام استارز را شاهد خواهیم بود.

او همچنین اعلام کرد: امیدواریم بازدید سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و آشنا شدن هر چه بیشتر ایشان را با اکوسیستم نوآوری در برنامه داشته باشیم.

ثروتی در توضیحاتی از روند ثبت‌نام شرکت‌ها خبر داد و گفت: در نوبت اولی که قرار بود نمایشگاه برگزار شود، بیش از ۳۰۰ شرکت بزرگ و کوچک در نمایشگاه ثبت‌نام کردند، بنابراین این شرکت‌ها برای حضور در نمایشگاه بهمن ماه به ثبت‌نام مجدد نیازی ندارند. در عین حال شرکت‌های جدید می‌توانند طی هفته‌های آینده برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کنند و تا فرایند ثبت‌نام شرکت‌ها در نمایشگاه تکمیل شود. امیدواریم با کاهش شیوع کرونا شرکت‌های بیشتری برای ثبت‌نام در الکامپ بیست‌وششم اعلام آمادگی کنند.

او افزود: تعرفه حضور در نمایشگاه الکامپ برای متقاضیان حوزه ICT نسبت به تعرفه‌ای که پیش از این برای برگزاری نمایشگاه در تیرماه اعلام شده بود، تغییری نیافته و با همان تعرفه‌های قبلی از شرکت‌ها برای ثبت نام و حضور در این نمایشگاه دعوت می‌کنیم.

ثروتی با تأکید بر اینکه بخشی از نمایشگاه الکامپ امسال به صورت آنلاین هم برگزار می‌شود، ادامه داد: در این نمایشگاه سالن دولت الکترونیک توسط وزارت ارتباطات برپا می‌شود و این وزارتخانه برنامه‌های جدیدی برای عرضه شبکه ملی اطلاعات و سایر پروژه‌ها در این نمایشگاه خواهد داشت.

مدیر اجرایی نمایشگاه الکامپ 1400 در بخش دیگری از سخنان خود به حضور برخی از کشورهای منطقه‌ در این نمایشگاه خبر داد و افزود: با برخی از شرکت‌های تخصصی در کشورهای سوریه و عراق هماهنگی لازم انجام شده است تا در نمایشگاه الکامپ حضور داشته باشند. در این شرایط شرکت‌های نوآور ایرانی می‌توانند ضمن تعاملاتی که برایشان به وجود خواهد آمد، بازار خود در خارج از ایران را گسترش دهند.

او همچنین در رابطه با مقایسه‌ی دو نمایشگاه فناوری اطلاعات الکامپ و جیتکس بیان کرد: ما به دنبال رقابت نیستیم. ما بازیگر مهم منطقه در حوزه ICT هستیم و به دنبال این هستیم تا سهممان را از بازار فناوری اطلاعات منطقه حفظ کنیم. این موضوع ممکن نخواهد بود مگر اینکه یک برنامه ریزی بلندمدت برای برگزاری رویدادی مانند الکامپ داشته باشیم. تفاوت الکامپ با جیتکس این است که آنها از سال قبل حتی زمان برگزاری نمایشگاه سال بعد خود را می‌دانند اما در کشور ما تکلیف تاریخ برگزاری نمایشگاه و مجری برگزارکننده آن تا سه ماه پیش از برگزار نمایشگاه مشخص نیست.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-10-20 10:51

افزودن دیدگاه جدید