کد مطلب: 

262549

«عیسی زارع پور» به عنوان عضو حقیقی هیات امنای صندوق نوآوری و شکوفایی منصوب شد

رئیس جمهور طی حکمی، دکتر عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را به سمت "عضو هیات امنای صندوق نواوری و شکوفایی" منصوب کرد.
عیسی زارع پور

به گزارش سیتنا، آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی طی حکمی، دکتر محمد صادق خیاطیان و دکتر عیسی زارع پور را به سمت "عضو هیات امنای صندوق نواوری و شکوفایی" منصوب کرد.

محمد صادق خیاطیان در حال حاضر رئیس مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و عضو هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی است.

خیاطیان دکترای مدیریت تکنولوژی از دانشگاه علامه طباطبایی دارد و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی است. وی دارای سوابق متعدد دیگری از جمله سرپرست پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی و  معاون دفتر امور فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بین سال‌های 1390 تا 1394 نیز می باشد.

دکتر عیسی زارع پور وزیر فعلی ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکترای خود را در رشته (مهندسی کامپیوتر – گرایش شبکه‌های رایانه‌ای) از دانشگاه نیو ساوت ولز استرالیا دریافت کرده‌است.

ریاست مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه، ریاست مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله سوابق وی به شمار می رود.

متن حکم آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر عیسی زارع پور 
جناب آقای دکتر محمد صادق خیاطیان

در اجرای بند(10) ماده (8) اصلاحی اساسنامه صندوق نوآوری و شکوفایی مصوب 1393/06/02 هیات وزیران، با عنایت به سوابق و تجارب ارزشمند جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان" عضو هیات امنای صندوق نوآوری و شکوفایی" منصوب می شوید.

انتظار دارد با اتخاذ سیاست ها و برنامه های راهبردی و با تشریک مساعی سایر اعضای محترم در راستای دستیابی به رشد و تعالی کشور در اقتصاد دانش بنیان، تدوین برنامه های ویژه حمایتی برای حوزه های نوآوری و فناوری، بومی سازی و تجاری سازی دانش با حمایت و پشتیبانی از شرکت ها و موسسات دانش بنیان مجدانه بکوشید.

توفیقات آن جناب را در انجام شایسته وظایف محوله، خدمت‌رسانی به مردم، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال مسالت می نمایم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-10-19 15:19

افزودن دیدگاه جدید