کد مطلب: 

262493

کنترل سیستمی و هوشمند امضاء و مهر الکترونیکی شرکت‌ها در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت

طبق اعلام مدیر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)، کنترل سیستمی و هوشمند امضای الکترونیکی صاحبان حق امضای مجاز و مهر الکترونیکی شرکت در هنگام بارگذاری پاکت ­های «ب» و «ج» در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت عملیاتی شد.
کنترل سیستمی و هوشمند امضاء و مهر الکترونیکی شرکت‌ها در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت

به گزارش سیتنا، آرش عسکری مدیر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اعلام کرد که به استناد ماده (13) تصویب ­نامه هیئت وزیران به شماره 136159/ت55289ه‍ مورخ 1399/11/25 و پیرو ابلاغیه قبلی به شماره 140935/1 مورخ 1399/05/11 مبنی بر فراهم شدن امکان امضای الکترونیکی پاکت­ های «ب» و «ج» (اسناد فنی و مالی) و حذف فرآیند ارسال نسخ فیزیکی اسناد مذکور، کنترل سیستمی و هوشمند امضای الکترونیکی پاکت‌های «ب» و «ج» هنگام ارسال پیشنهاد در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت عملیاتی شده است.

بدین ترتیب، هنگام بارگذاری اسناد مذکور، سامانه به صورت هوشمند نسبت به کنترل امضای اسناد اقدام نموده و در صورتی که مجهز به امضای الکترونیکی مدیر عامل و مهر الکترونیکی شرکت نباشند از بارگذاری آنها جلوگیری می ‌نماید. در صورتی که پیشنهاد دهنده، یک شخص حقیقی باشد صرفا امضای الکترونیکی همان شخص توسط سامانه کنترل می ‌گردد. این قابلیت، ضمن پیشگیری از خطا یا فراموشی کاربران بخش خصوصی در امضای الکترونیکی اسناد پیشنهاد، منجر به تسهیل امور کاربران بخش دولتی در کنترل صحت امضای اسناد می ‌گردد.

لازم به ذکر است، سند راهنمای مربوط در وب ‏سایت سامانه به آدرس "setadiran.ir" لینک "آموزش"-"سند راهنمای نحوه امضای الکترونیکی اسناد پیشنهاد (پاکت های فنی/ب و مالی/ج) و حذف فرآیند ارسال نسخ فیزیکی" قابل دسترس است و همچنین مرکز راهبری و پشتیبانی سامانه با شماره­ سراسری 1456 آماده پاسخگویی به سوالات می‏ باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-10-18 13:33

افزودن دیدگاه جدید