کد مطلب: 

261965

افزایش کاربران تلگرام در پی اختلال در فیس‌بوک، اینستاگرام و واتس‌اپ

از آنجا که طی ساعات اخیر، اپلیکیشن‌های فیس‌بوک، اینستاگرام و واتس‌اپ دچار اختلال شده‌اند، تلگرام اعلام کرد کاربرانش در حال افزایش هستند و این موضوع منجربه کندی برای سایر کاربرانش در جهان شده است.
افزایش کاربران تلگرام در پی اختلال در فیس‌بوک، اینستاگرام و واتس‌اپ

به گزارش سیتنا به نقل از دیلی‌میل، فیس‌بوک، اینستاگرام، واتس‌اپ و فیس‌بوک مسنجر برای کاربران در سراسر جهان دچار اختلال شده‌اند.

طبق اطلاعات داون‌دتکتور که موارد قطعی و اختلال وب‌سایت‌ها و سرویس‌ها را از منابع مختلف شامل گزارش‌های خطایی که توسط کاربران در این پلتفرم ارسال می‌شود، ردیابی می‌کند، هزاران کاربر این اختلال را گزارش کرده‌اند.

تنها اپلیکیشن‌های اصلی فیس‌بوک نیستند که دچار اختلال شدند، سایر سرویس‌های این شرکت از جمله فیس‌بوک ورک‌پلیس و آکیولس هم دچار مشکل هستند.

در آمریکا، ارائه‌دهندگان اینترنتی تلفن‌های همراه ورایزون، تی‌موبایل و AT&T هم دچار اختلال هستند. در انگلیس هم خدمات اینترنتی برای کاربران در شرکت‌ موبایلی EE تحت تاثیر این مشکل قرار گرفتند.

نت‌بلاکس که قطعی اینترنت و تاثیرات آن را بررسی می‌کند، تخمین زده که این اختلال تا کنون، ۱۶۰ میلیون دلار ضرر اقتصادی به جهان وارد کرده و سهام فیس‌بوک را تا پنج درصد کاهش داده است.

علت اصلی این اختلال همچنان مشخص نیست، برخی از احتمال حمله سایبری به این شرکت خبر می‌دهند و برخی هم مشکل تکنیکی را علت این اختلال عنوان کرده‌اند.

هجوم کاربران به تلگرام، منجر به کندی این اپلیکیشن هم شده است. تلگرام در صفحه توییتر خود نوشته که افراد زیادی در حال ثبت‌نام در این شبکه اجتماعی هستند و به همین دلیل، اگرچه این اپلیکیشن برای اکثر کاربران جهانی به‌خوبی کار می‌کند، اما بعضی از کاربران هم تحت تاثیر این کندی قرار گرفتند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2021-10-04 23:50

افزودن دیدگاه جدید