کد مطلب: 

261948

برگزاری دومین همایش تبیین استاندارد در توسعه اقتصاد دانش بنیان با حمایت صندوق نوآوری

با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و همکاری سازمان ملی استاندارد، دومین همایش مجازی تبیین استاندارد در توسعه اقتصاد دانش بنیان طی روزهای 17 تا 21 مهرماه سال جاری برگزار می شود.
برگزاری دومین همایش تبیین استاندارد در توسعه اقتصاد دانش بنیان با حمایت صندوق نوآوری

به گزارش سیتنا، دومین همایش مجازی تبیین استاندارد در توسعه اقتصاد دانش بنیان به مناسبت هفته ملی استاندارد با محوریت استانداردسازی محصولات دانش بنیان و فناورانه، استانداردهای ملی و بین‌المللی در حوزه تجهیزات پزشکی، نفت و گاز، ساختمان، حمل و نقل، کشاورزی، برق و انرژی، استانداردسازی، ابزار توسعه آزمایشگاه(همکاری با آزمایشگاه‌ها)، استقرار استانداردهای سیستم‌های مدیریتی، نقش و مزایای آن و ابزارهای حمایتی صندوق در استانداردسازی محصولات دانش بنیان برگزار می‌شود.

علاقه مندان می‌توانند جهت ثبت نام برای حضور در این همایش به لینک forms.inif.ir/standard مراجعه کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02142170000 تماس بگیرند.

دومین همایش مجازی تبیین استاندارد در توسعه اقتصاد دانش بنیان به مدت پنج روز طی روزهای 17 تا 21 مهرماه سال جاری از ساعت 10 تا 17 برگزار می‌شود.

گفتنی است شعار روز جهانی استاندارد در سال ۲۰۲1، «چشم‌انداز مشترک برای جهانی بهتر» است و شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند در این روز سوالات و مشکلات خود را در حوزه‌های مختلف استاندارد با مشاوران متخصص این حوزه مطرح کنند.

گفتنی است صندوق نوآوری و شکوفایی خدمات بلاعوضی را در قالب خدمات توانمندسازی برای اخذ تاییدیه‌ها و استانداردهای ملی و بین‌المللی به شرکت‌های دانش بنیان ارائه می‌کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-10-04 12:30

افزودن دیدگاه جدید