کد مطلب: 

261693

آغاز حمایت مرکز نوآوری فینوداد از استارتاپ‌های مالی با مشارکت دانشگاه امیرکبیر

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر، گفت: با افتتاح مرکز نوآوری فینوداد زیر نظر بانک ملی ایران و با مشارکت دانشگاه صنعتی امیرکبیر، بنگاه‌های بزرگ و استارتاپ‌هایی را تحت حمایت قرار داده‌ایم
آغاز حمایت مرکز نوآوری فینوداد از استارتاپ‌های مالی با مشارکت دانشگاه امیرکبیر

دکتر سیداحمد معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر طی گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا در حاشیه مراسم افتتاحیه مرکز نوآوری فینوداد، پیرامون چشم انداز شتاب‌دهی مالی در جهان و ایران، گفت: این نوع فعالیت مالی در دنیا پیشرفت خیلی خوبی داشته است و ایران نیز در سال‌های اخیر شاهد رشد قابل قبولی در زمینه شرکت‌های دانش بنیان بوده است.

وی بیان کرد: سرمایه‌گذاری دانشگاه‌ها خصوصا دانشگاه صنعتی امیرکبیر در زمینه این فعالیت‌های مالی باعث شده که تعداد شرکت دانش بنیان از عدد شش هزار عبور کند و خروجی خوبی را هم ارائه دهد.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر، گفت: در میان شرکت‌های دانش بنیان مستقر در این شرکت‌های نوآوری توانستیم مقام اول را در بین دانشگاه‌ها کسب کنیم.

معتمدی، اظهار کرد: در این اکوسیستم سعی داشته‌ایم شرکت‌های ذیربط و ذینفع مانند شرکت‌های صنعتی، موسسات بزرگ مانند بانک‌ها و خصوصا سرمایه گذاران ریسک پذیر را دخالت دهیم، به این دلیل که نتیجه کار این شرکت‌ها باید توسط بنگاه‌های بزرگ به کار گرفته شود.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر، گفت: خوشحالیم که بانک ملی ایران به عنوان بزرگترین بانک کشور، هر چند قبلا نیز در زمینه دانشکده ریاضی با ما همکاری داشته این بار به طور وسیع‌تری به این عرصه وارد شده است.

معتمدی، در پایان اضافه کرد: با افتتاح مرکز نوآوری فینوداد زیر نظر بانک ملی ایران و با مشارکت دانشگاه صنعتی امیرکبیر، بنگاه‌های بزرگ و استارتاپ‌هایی را تحت حمایت قرار داده‌ایم و باعث شده است که از نظر کیفی رشد خوبی را شاهد باشیم و در شرکت‌های بزرگی که خروجی این مجموعه بوده‌اند اشتغال ایجاد کرده و در چرخه اقتصادی نیز تاثیرگذار باشند.

انتهای پیام

خبرنگار: فرزانه احمدی منش

 

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 1
2021-09-28 11:59

افزودن دیدگاه جدید