کد مطلب: 

261611

برنامه‌های شرکت مخابرات در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: در بخش زیرساختی تامین ارتباط برای آن دسته از هموطنانی که به تعداد محدود و با توجه به شرایط کرونایی موفق به راه پیمایی اربعین و زیارت بین الحرمین شده‌اند، برنامه‌های ویژه‌ای برای تامین و تقویت ارتباط این عزیزان در نظر گرفته شده است تا زوار گرامی بتوانند با بهترین کیفیت خاطرات خود از این سفر معنوی را به اشتراک بگذارند.
اربعین حسینی

به گزارش سیتنا، مهندس سلطانی اظهار داشت: پیاده روی اربعین یکی از مهم ترین آیین های شیعیان است که هر ساله در ایام منتهی به اربعین حسینی برگزار می شود به نحوی که این رویداد در سال های اخیر به عنوان بزرگترین گردهمایی سالیانه مذهبی در جهان ثبت گردید، اما امسال و سال گذشته، بنا به شیوع ویروس منحوس کرونا که بر تمام شئون زندگی مردم در سطح جهان تاثیراتی گذاشته و با توجه به رهنمودهای دلسوزانه مقام معظم رهبری مبنی بر تبعیت از ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص مراسم اربعین حسینی ، شرکت مخابرات ایران این مراسم را متفاوت‌ از سال‌های گذشته برگزار می کند.

مهندس سلطانی افزود: شرکت مخابرات ایران به صورت متمرکز اقدام به اجرای برنامه‌هایی با موضوع اربعین حسینی در تمام مناطق نموده و اجرای آن در فضاهای مجازی و درگاه‌های ارتباطی شرکت در برنامه قرار گرفته است.

مهندس سلطانی گفت: به منظور تقویت ارتباطات در نقاط مرزی با همکاری سایر اپراتورها ، ارتباطات را به مرز باکیفیت و قابل قبولی رسانده ایم و با توجه به ترددهای ویژه برای تهیه مستندات اربعین حسینی از سوی نهادهایی مانند صدا و سیما ، امکان تامین ارتباطات اعم از ثابت و سیار در این بخش تقویت شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اضافه کرد: در راستای ارائه خدمات ارتباطی ویژه به زائران کربلای معلی، همراه اول تعرفه رومینگ بین‌الملل خود برای برقراری مکالمه، پیامک و اینترنت در کشور عراق را کاهش داده است تا امکانی مناسب برای  ارتباط زوار در این کشور فراهم شود.

مهندس سلطانی در پایان اعلام کرد: تیم‌های پشتیبانی حضوری و غیرحضوری مجموعه مخابرات هم‌اکنون فعالیت خود آغاز کرده و با تمام توان در راستای تامین دسترسی های ارتباطی و همکاری با سایر اپراتورها در مراسم معنوی اربعین حسینی ایفای نقش می کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (4 رای)
سیتنا 5
2021-09-25 10:54

افزودن دیدگاه جدید