کد مطلب: 

261372

اعلام تعرفه‌های ویژه اربعین همراه اول

در راستای ارائه خدمات ارتباطی ویژه به زائران کربلای معلی، همراه اول تعرفه رومینگ بین‌الملل خود برای برقراری مکالمه، پیامک و اینترنت در کشور عراق را کاهش داد
اعلام تعرفه‌های ویژه اربعین همراه اول

به گزارش سیتنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول همچون سنوات گذشته و در راستای رفاه حال و اکرام زائران اربعین، اقدام به کاهش تعرفه های ارتباطی بخش رومینگ بین الملل خود کرده است.

تعرفه های تخفیفی ویژه اربعین 1400 همراه اول

مشترکان همراه اولی که قصد عزیمت به عراق را دارند مشمول دریافت تخفیف 1000 تومانی در هر دقیقه مکالمه با ایران، تخفیف 500 تومانی در هر دقیقه مکالمه دریافتی از ایران و تخفیف 500 تومانی در ارسال پیامک می شوند.

بنابراین طبق نرخ ترافیک بین الملل و پس از اعمال تخفیف ها، هزینه هر دقیقه مکالمه با ایران 9500 تومان، دریافت هر دقیقه مکالمه از ایران 6000 تومان، ارسال پیامک 3000 تومان و هر مگابایت اینترنت همراه 2000 تومان است.

این تخفیف های ویژه اربعین 1400 شامل تعرفه مکالمات بین الملل عراق هم شده است؛ به این شکل که هزینه مکالمه از خطوط همراه اول پس از اعمال تخفیف با تلفن های ثابت عراق هر دقیقه 4500 تومان و با تلفن های همراه آن کشور 6000 تومان شده است.

طراحی بسته های هدیه ویژه اصحاب رسانه و ستاد اربعین

همراه اول با سرلوحه قرار دادن رسالت اجتماعی خود، دو بسته هدیه اربعین 1400را نیز ویژه رومینگ عراق برای اصحاب رسانه و ستاد اربعین تدارک دیده است تا بتوانند به نحو احسن به پوشش این رویداد عظیم بپردازند که البته برای هر نفر تنها یکی از این دو بسته قابل انتخاب است.

فعالسازی این دو بسته هدیه در اختیار نماینده ستاد عتبات عالیات قرار گرفت و در اتصال به اپراتورهای عراقی قابل استفاده است. این دو بسته هدیه شامل «اعتبار هدیه 500 هزار تومانی رومینگ عراق قابل استفاده در تمامی سرویس ها اعم از مکالمه، پیامک و اینترنت همراه» و «بسته هدیه 400 مگابایتی اینترنت همراه» می شود.

پشتیبانی حضوری و مجازی همراه اول از زائران اربعینی

همراه اول با ارتقای پهنای باند خدمات رسانی و افزایش تعداد کریرهای ارتباطی برای انتقال ترافیک، در کنار جلسات هماهنگی و آمادگی با تمامی اپراتورهای عراقی و همچنین وزارت اتصالات عراق، تمامی سعی خود را در راستای ایجاد پوشش ارتباطی مطلوب برای زائران ایرانی داشته است.

همچنین تیم خدمات و پشتیبانی همراه اول در کنار گروه های مجازی که هم اکنون فعالیت خود را در راستای پشتیبانی از زوار اربعینی شروع کرده اند، در شهر کربلا حضور دارد.

با توجه به اینکه امسال نیز مانند سال های گذشته، همراه اول گسترده ترین خدمات ارتباطی را برای زائران اربعین حسینی در نظر گرفته است، تعرفه های تخفیفی امسال تا پایان ماه صفر معتبر است و مشترکان می توانند از شرایط آن بهره مند شوند.

همراه اول تاکید کرده که زائران اربعین خیالشان از بابت دریافت پیامک و روشن کردن گوشی در کشور عراق راحت باشد، زیرا هزینه ای به دنبال نخواهد داشت.

گفتنی است، مشترکان همراه اول که قصد عزیمت به کشور عراق را دارند باید پیش از سفر، از فعال بودن سرویس رومینگ بین الملل خط خود اطمینان حاصل کنند. مشترکان اعتباری همراه اول هم می توانند برای خرید شارژ، از طریق اپلیکیشن «همراه من» و درگاه های رسمی USSD این اپراتور اقدام کنند.

«رومینگ بین الملل» به امکان استفاده از تلفن همراه برای ارسال یا دریافت صوت، دیتا و پیامک هنگام مسافرت به خارج از محدوده جغرافیایی تحت پوشش شبکه اپراتور کشور مبدأ، با استفاده از شبکه های تلفن همراه کشور مقصد گفته می شود که از سه روش «شماره گیری کد دستوری ستاره 10 ستاره 29 مربع»،  «ارسال عدد 29 به سرشماره پیامکی 10» و یا «اپلیکیشن همراه من» فعال و غیرفعال می شود.

همراه اول در ایام محرم امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و در راستای مسئولیت اجتماعی خود با فراهم کردن زیرساخت های پخش زنده برنامه هیات های مذهبی در ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع)، اهدای اینترنت و ماسک به هیات های متقاضی سعی در نقش آفرینی فعال برای برگزاری هر چه بهتر رویدادهای مذهبی مرتبط با این ایام داشته است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2021-09-19 18:20

افزودن دیدگاه جدید