کد مطلب: 

261199

چابک سازی وهم افزایی امور تجاری شرکت مخابرات ایران برای ارایه خدمات مطلوب

مهندس سلطانی، هدف از ادغام دو معاونت تجاری و امور مشتریان را هم افزایی و چابک سازی امور موازی و همسان خواند و افزود: چابک سازی و هم افزایی در این امور ، کمک قابل توجهی به استفاده از زمان و خروجی مناسب کار خواهد کرد.
شرکت مخابرات ایران

به گزارش سیتنا، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران که در مراسم تکریم و معارفه سرپرست معاونت تجاری و امور مشتریان مدیرعامل و سرپرست اداره کل هماهنگی خدمات ارتباطات سیار شرکت مخابرات ایران روز چهارشنبه 24 شهریورماه سخن می گفت ، با تاکید بر انجام کار به صورت تیمی اظهار داشت: در یک مجموعه واحد اگر کارها به صورت تیمی با درنظر گرفتن مدیران توانمند و کارکنان مسوولیت پذیر انجام شود، ضریب موفقیت بالاتر خواهد رفت.

وی در خصوص ادغام معاونت های تجاری و امور مشتریان بیان کرد: در حال حاضر با مصوبه هیات مدیره شرکت ، این دو معاونت با هم ادغام شد اما پیاده سازی ساختار لایه های بعدی آن در حال انجام است.

دکتر زارعیان نیز به عنوان سرپرست جدید معاونت تجاری و امور مشتریان در بخش دیگری از این مراسم به بیان نکات راهبردی و اصلی معاونت جدید پرداخت و خاطرنشان کرد: همانطور که در معاونت امور مشتریان بحث ساده سازی ارایه خدمات به مشتری را مطرح کردیم در معاونت جدید نیز به ادامه ساده سازی فرآیند فروش محصول و ارایه خدمات به مشتری خواهیم پرداخت.

سرپرست جدید معاونت تجاری و امور مشتریان به مسوولیت حساس و مهم این حوزه اشاره کرد و اظهار داشت: قطعاً مسوولیت هدایت این دو مجموعه که اکنون به یک حوزه تبدیل شده است سنگین و مهم است، از این رو موفقیت در این راه، کمک همه معاونت ها و حوزه های ستادی شرکت به ویژه معاونت های شبکه و فناوری اطلاعات را می طلبد.

وی همچنین در ادامه سخنان خود به نکات قابل توجه این حوزه در زمینه مدیریت زمان در انجام امور و به ویژه تفاهم نامه ها و قرارداد ها با سازمان های بیرونی، قوی تر شدن ارتباط با اپراتورهای ثابت و سیار، تنوع خدمات و توجه به ارایه سرویس های ارزش افزوده اشاره کرد.

آیین تکریم و معارفه سرپرست معاونت تجاری و امور مشتریان مدیر عامل و سرپرست اداره کل هماهنگی خدمات ارتباطات سیار شرکت مخابرات ایران با حضور مدیرعامل و معاونین این شرکت روز چهارشنبه 24 شهریورماه 1400 برگزار شد.

در این مراسم، داوود زارعیان، معاون پیشین امور مشتریان، به عنوان سرپرست جدید معاونت تجاری و امور مشتریان شرکت معرفی و از خدمات سرکار خانم مهدیه، معاون پیشین تجاری مدیرعامل تقدیر به عمل آمد.

همچنین در بخش دیگر این مراسم، مسیب قبادیان، مدیر سابق مخابرات منطقه کرمانشاه به عنوان سرپرست جدید اداره کل هماهنگی خدمات ارتباطات سیار شرکت مخابرات ایران معرفی و از خدمات ارزنده محمدرضا بیگی ده آبادی، مدیر پیشین این حوزه تقدیر شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (4 رای)
سیتنا 5
2021-09-15 15:18

افزودن دیدگاه جدید