کد مطلب: 

261145

برگزاری نشست هم اندیشی مدیران ارشد شرکت مخابرات با ریاست فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی

مدیرعامل به همراه نایب رییس هیات مدیره شرکت، به منظور هم اندیشی در خصوص تبیین راه حل های رفع مشکلات ایثارگران شرکت مخابرات ایران در یک نشست صمیمانه با رییس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی، دیدار و گفت و گو کردند.
هم اندیشی در خصوص تبیین راه حل های رفع مشکلات ایثارگران

به گزارش سیتنا، مهندس سلطانی، مدیرعامل به همراه مهندس دهناد، در راستای تبیین راه حل رفع مشکلات ایثارگران این شرکت، در 22 شهریورماه 1400در نشستی با کتر امیرآبادی فراهانی دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

مهندس سلطانی هدف از این نشست را تبادل نظر وتبیین راهکارهای عملیاتی در خصوص رفع مشکلات مربوط ایثارگران محترم دانست و بیان کرد : با بررسی وهم افزایی که دراین جلسه ایجاد شد، مسایل امور ایثارگران تشریح و با هم فکری با رییس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی نتایج مطلوبی در این خصوص حاصل شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، ایثارگران دفاع مقدس را سرمایه اصلی ایران اسلامی دانست واعلام کرد تلاش ما در کاهش مشکلات و دغدغه های این عزیزان است.

وی نتایج این نشست را مطلوب و امیدوار کننده ارزیابی کرد و خاطرنشان ساخت: جلسه مفیدی با ریاست محترم فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی در خصوص مسایل و مشکلات این قشر عزیز برگزار شد که امیدواریم با پیاده سازی راهکارهای قانونی، مشکلات این عزیزان به حداقل ممکن برسد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 4.3 (6 رای)
سیتنا 5
2021-09-14 13:36

افزودن دیدگاه جدید