کد مطلب: 

261070

انعقاد قرارداد یک شرکت دانش‌بنیان با شرکت‌های بزرگ خودروسازی

یک شرکت دانش‌بنیان مستقر در شهرک صنعتی شمس‌آباد تهران که در در زمینه تولید کاتالیست خودرو فعالیت می‌کند در حاشیه رویداد فناورانه صنایع، شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌آپ‌های صنعت خودرو که در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، تفاهم‌نامه فروش مبدل کاتالیست ارتقا یافته با شرکت مگاموتور و ساپکو را منعقد کرد که این تفاهم‌نامه در نهایت منجر به عقد قرارداد و فراهم کننده همکاری‌های بیشتر برای این شرکت دانش بنیان با صنایع دیگر شده است.
کاتالیست‌های ارتقا یافته خودرو

به گزارش سیتنا، کاتالیست خودرو که بر روی خروجی موتور خودرو نصب می‌شود، 90 درصد از گازهای آلاینده خودروها را تبدیل به گازهای مجاز می‌کند، چرا که برای ارتقای سیستم استاندارد خودرو‌ها، حتما باید آلایندگی خودروها نیز مطابق با استانداردهای جهانی باشد که در این راستا باید مبدل کاتالیستی داشته باشیم که با الزامات روز دنیا به‌روز باشد.

بر اساس این گزارش، شرکت دانش‌بنیان ایران دلکو تاکنون از بسیاری از خدمات توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی همچون خدمت حمایتی استانداردها، سرمایه در گردش و همچنین تسهیلات مربوطه به مبلغ 50میلیارد تومان استفاده کرده است.

علیرضا مجیدنیا، مدیر فروش و بازاریابی شرکت ایران دلکو، میزان ظرفیت تولید کاتالیست خودرو در این شرکت را سالانه یک میلیون و 500 قطعه اعلام کرد و گفت: این محصول از نظر کیفیت و قیمت قابل رقابت با سایر محصولات خارجی است، به طوری که تولیدات این شرکت ضمن بی‌نیاز کردن صنعت خودرو کشور از واردات کاتالیست، کل مصرف یدکی این قطعه در بازار و حتی کشورهای منطقه نظیر ترکیه، آذربایجان، عراق، کشورهای حوزه خلیج فارس و CIS را شامل می‌شود.

وی به بازار هدف و استفاده کننده نهایی محصول اشاره کرد و افزود: بازار هدف محصول، خودروسازان داخلی هستند که با این فرایند از واردات و طراحی کاتالیست برای موتورهای جدید بی‌نیاز شدند، چرا که برای طراحی هر موتور باید هزینه‌های زیادی متحمل می‌شدند تا از کشورهای خارجی جهت استفاده از محصول مشاوره بگیرند، اما این قطعه با کیفیت بالا و قیمت مناسب در ایران و این شرکت قابل دسترس است؛ همچنین نیاز کشورهای اطراف را هم تامین می‌کند.

این گزارش می‌افزاید، شرکت دانش بنیان ایران دلکو در حاشیه رویداد فناورانه صنایع شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌آپ‌های صنعت خودرو که در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، موفق به عقد دو تفاهمنامه با شرکت مگاموتور و ساپکو برای فروش کاتالیست خودرو جهت نصب بر روی خروجی موتور خودرو شده که در نهایت این دو تفاهنامه منجر به عقد قرارداد به ارزش 800 میلیارد تومان شده است. این قرارداد مورد حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی قرار دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (4 رای)
سیتنا 5
2021-09-12 11:37

افزودن دیدگاه جدید