کد مطلب: 

259851

محمدخانی: به‌جای ارائه‌ی اینترنت رایگان به دهک‌های پایین، فرصت اشتغال ایجاد شود

معاون پیشین مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی، گفت: ایجاد فرصت اشتغال برای دهک‌های پایین می‌تواند جایگزین بهتری برای ارائه‌ی رایگان اینترنت به این دهک‌ها باشد.
محمدخانی: به‌جای ارائه‌ی اینترنت رایگان به دهک‌های پایین جامعه، فرصت اشتغال ایجاد شود

مهندس محمدرضا محمدخانی، در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون امکان ارائه‌‌ی اینترنت رایگان به دهک‌های پایین جامعه با توجه به ظرفیت و زیرساخت‌های فعلی شبکه‌ی اینترنت کشور، گفت: بنده به عنوان یک کاربر، اینترنت ارائه شده به کاربران را کارا نمی‌دانم و از این وضعیت ناراضی هستم، لذا در صورت ارائه‌ی اینترنت رایگان به برخی دهک‌های جامعه، همین وضعیت فعلی اینترنت هم به مراتب نامطلوب‌تر خواهد شد.

معاون سابق مرکز پژوهش‌های مجلس، ادامه داد: با توجه به تحریمی که در کشور شاهد هستیم، ایجاد فرصت اشتغال برای دهک‌های پایین می‌تواند جایگزین بهتری برای ارائه‌ی رایگان اینترنت به این دهک‌ها باشد.

مدیر پیشین دفتر مطالعات زیربنایی مرکز پژوهشهای مجلس، خاطرنشان کرد: از 15 سال قبل تا به امروز، تحت عناوین مختلف با مشکلاتی رو به رو هستیم که نتیجه‌ی عدم ثبات مطلوب در مدیریت وزارتخانه‌ها و شرکت‌های تابع است.

معاون پیشین دفتر مطالعات زیربنایی مرکز پژوهش‌های مجلس در پایان گفت‌و‌گو اضافه کرد: پیشنهاد بنده برای دولت آینده، انتصاب وزیری مقتدر و واقف به علم مربوطه است تا بتوانیم به نتایج مطلوب‌تری برسیم.

انتهای پیام

خبرنگار: فرزانه احمدی منش

 

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (3 رای)
سیتنا 1
2021-08-04 15:42

افزودن دیدگاه جدید