کد مطلب: 

259697
ادامه‌ی نارضایتی کاربران رایتل از سرویس‌دهی این اپراتور
کاربران رایتل در توئیتر با انتقاد از وضعیت سرویس‌دهی این اپراتور طی هفته گذشته، نسبت به اختلالات شبکه این اپراتور و عدم پاسخگویی رایتل ابراز نارضایتی کردند.
ادامه‌ی نارضایتی کاربران رایتل از سرویس‌دهی این اپراتور

به گزارش خبرنگار سیتنا، با گذشت نزدیک به یک دهه از راه‌اندازی شبکه‌ی رایتل و تغییرات مدیریتی متعدد در این اپراتور، همچنان اپراتور سوم که با سرمایه‌گذاری بیمه شدگان و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی راه‌اندازی شده است، نتوانسته انتظارات کاربران را برآورده کند و با اختلاف فاحش نسبت به دو اپراتور دیگر در ردیف انتهایی اکثر جداول ارزیابی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی قرار دارد.

برای اطلاع بیشتر از سطح نارضایتی کاربران از سرویس‌دهی رایتل تنها کافی است نام این اپراتور را در یکی از شبکه‌های اجتماعی جستجو کنید تا به میزان نارضایتی کاربران از سرویس دهی این اپراتور پی ببرید.

با جستجوی عبارت رایتل در توئیتر با حجم زیادی از گلایه‌ها و انتقادها از وضعیت سرویس دهی این اپراتور تنها در دو روز دوشنبه و سه شنبه هفته گذشته (چهارم و پنجم مردادماه 1400) مواجه شدیم که به جهت احترام به مخاطبان سیتنا، تنها برخی از آنها که خارج از ادب نبوده و قابلیت انتشار دارند در ذیل آمده است:

ادامه‌ی نارضایتی کاربران رایتل از سرویس‌دهی این اپراتور

ادامه‌ی نارضایتی کاربران رایتل از سرویس‌دهی این اپراتور

انتهای پیام

گزارش از زهرا طاهری

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3 (2 رای)
سیتنا 1
2021-07-31 14:29

افزودن دیدگاه جدید