کد مطلب: 

259694

شناسایی استارت‌آپ‌های فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال

استارت‌آپ‌های فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال که در مراحل اولیه رشد قرار دارند با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، توسط مرکز نوآوری فینوداد در برج فناوری دانشگاه امیرکبیر، شناسایی می‌شوند.
شناسایی استارت‌آپ‌های فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال

به گزارش سیتنا، ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال از ایجاد بستری برای فعالیت استارت‌آپ‌های فعال حوزه اقتصاد دیجیتال در راستای توسعه فناوری‌های نوین خبر داد.

استارت‌آپهای فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال با حمایت ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری، شناسایی می‌شوند و مراحل رشد خود را طی می‌کنند.

این فراخوان مربوط به مجموعه‌های فعال حوزه فین‌تک، بانکداری باز، پردازش ابری، اینترنت اشیا، بلاکچین، هوش مصنوعی، بانکداری دیجیتال، کلان داده، رباتیک و سایر حوزه‌های مرتبط با فین‌تک و بانکداری است.

قرار است بستری فراهم شود تا استارت‌آپ‌ها، منتورها و مشاوران، شرکت‌های بزرگ و متخصص ملی و بین‌المللی و سرمایه‌گذاران خرد گرد هم آیند و با مشارکت و هم‌افزایی در این اکوسیستم در جهت رشد و توسعه کسب و کار استارت‌آپ‌ها و همچنین توسعه فناوری‌های نوین و به‌روز دنیا گام‌های بلندی بردارند.

این مرکز نوآوری مستقر در برج فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر یک ساختار منسجم و مشخص در جهت حمایت و توسعه کارآفرینی نوآورانه و دانش‌بنیان است که به منظور ایجاد کسب‌وکارهای نوپای ارزش‌آفرین، آنها را تحت پوشش و حمایت خود در می‌آورد.

خدماتی چون فضای کار اشتراکی، برگزاری دوره‌های آموزشی، حمایت‌های مالی، بازاریابی و تجاری‌سازی و مشاوره‌های تخصصی از جمله تسهیلات این مرکز نوآوری است.

تیم‌ها، هسته‌های نوآور و استارت‌آپهایی که در این حوزه فعالیت دارند می‌توانند برای بهره‌مندی از خدمات شتابدهی به سایت فینوداد مراجعه کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2021-07-31 13:13

افزودن دیدگاه جدید