کد مطلب: 

259136

ادامه‌ی روند کاهشی قیمت رمزارزها در جریان تلاطم بازار

در بحبوحه تلاطم بازار ارزهای دیجیتال، ارزش رمزارزها همچنان در حال کاهش است و در یک روز گذشته، ارزش کل بازار رمزارزها ۲.۶۶ درصد افت کرده است؛ در همین حال، حجم مبادلات رمزارزها در ماه ژوئن بیش از ۴۰ درصد سقوط کرده است.
ادامه‌ی روند کاهشی قیمت رمزارزها در جریان تلاطم بازار

به گزارش سیتنا، رمزارز اتریوم بیشترین تاثیر را از نوسان‌های بازار متحمل شده و ارزش آن در ماه جاری میلادی به زیر ۲۰۰۰ دلار رسیده‌ است. اتریوم در یک روز، ۵ درصد از ارزش خود را از دست داد و در یک هفته گذشته، ارزش آن ۱۳ درصد سقوط کرده‌ است.

اما اتریوم تنها نیست؛ هر ده رمزارز عمده، به استثنای آن‌هایی که به «سکه‌های باثبات» شهرت دارند، روز سه‌شنبه دچار افت قیمت شدند. دوج‌کوین و یونی‌سواپ هر دو روز بدی داشتند و هر کدام ۱۳ درصد از ارزش خود را از دست دادند.

به گزارش تارنمای «کوین‌ مارکت‌کپ»، در یک روز گذشته، ارزش کل بازار رمزارزها ۲.۶۶ درصد افت کرده است.

این تارنما اعلام کرد این افت همزمان است با افزایش ۷.۵ درصدی حجم رمزارز موجود در بازار طی شبانه‌روز گذشته بوده است.

به نظر می‌رسد مبادله رمزارزها در هفته‌های گذشته کاهش یافته باشد.

بنا بر اعلام شرکت اطلاعاتی «کریپتوکامپر»، حجم مبادلات در ماه ژوئن بیش از ۴۰ درصد سقوط کرد.

نگرانی از اعمال مقررات سختگیرانه‌تر در چین همچنان علاقه به رمزارزها را کاهش داده‌ است. در ماه‌های اخیر، چند نهاد رسمی چین به بانک‌ها هشدار داده‌اند که نباید به تراکنش‌های رمزارزی و سرمایه‌گذاران شخصی بدون پشتوانه خدمات‌رسانی کنند؛ و شایعات حاکی از آن است که سختگیری بیشتر هم خواهد شد.

این تحولات باعث افت ارزش بسیاری از رمزارزها شده‌ است. در ماه‌های مارس و آوریل، بهای بیت‌کوین بالای ۶۰ هزار دلار بود، اما در هفته‌های گذشته عمدتا به نصف این قیمت مبادله شده‌ است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 4 (1 vote)
سیتنا 1
2021-07-14 01:59

افزودن دیدگاه جدید