کد مطلب: 

258635

اجرای طرح رجیستری برای موبایل واره‌ها

مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری از اجرای طرح احراز اصالت تجهیزات دارای سیم‌کارت (رجیستری) برای موبایل واره‌ها از دوازدهم تیرماه خبر داد.
اجرای طرح رجیستری برای موبایل واره‌ها

به گزارش سیتنا، پیمان قره‌داغی با اشاره به اجرای طرح رجیستری گوشی‌های تلفن همراه در سال ۹۶ گفت: در مرحله اول اجرای این طرح تمامی نشان‌های تجاری تلفن همراه تا اردیبهشت سال ۹۷ مشمول رجیستری شدند و با تصمیم کمیته راهبری طرح رجیستری، ساعت‌های هوشمند از دوازدهم تیرماه و تجهیزاتی مانند بارکد اسکنر، مبدل تلفن ثابت به سیار و PDA از نوزدهم تیرماه مشمول رجیستری می‌شوند.

وی افزود: این طرح با هدف حفظ حقوق مشترکان و جلوگیری از فروش تجهیزات دارای سیم‌کارت قاچاق به جای تجهیزات قانونی اجرا می‌شود و براساس مصوبه کمیته راهبری طرح رجیستری، گمرک جمهوری اسلامی ایران بایستی اطلاعات تجهیزات دارای سیم‌کارت همراه مسافران را در حین ورود به کشور ثبت کند.

قره‌داغی درباره تجهیزات دارای سیم‌کارت که تاکنون فعال بوده‌اند، تصریح کرد: تمامی تجهیزاتی که تا پیش از اجرای طرح رجیستری فعال باشند، مشمول این طرح نخواهند شد، اما تجهیزاتی که پس از این تاریخ فعال می‌شوند بایستی رجیستر شوند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2021-06-29 12:07

افزودن دیدگاه جدید