کد مطلب: 

258607

وزیر ارتباطات از ایرانسل برای اجرای پروژه‌های ارتباطی در استان فارس تشکر کرد

وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، گفت: ایرانسل در پوشش روستایی استان فارس، تلاش زیادی کرد؛ از ایرانسل به خاطر کارهای بسیار بزرگی که انجام شد، تقدیر و تشکر می‌کنم.
وزیر ارتباطات از ایرانسل برای اجرای پروژه‌های ارتباطی در استان فارس تشکر کرد

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی ایرانسل، مهندس محمدجواد آذری‌جهرمی صبح امروز دوشنبه، هفتم تیر ماه ۱۴۰۰، در آیین افتتاح پروژه‌های ارتباطی استان فارس، در محل استانداری این استان، از ایرانسل برای اجرای پروژه‌های ارتباطی در استان فارس، تشکر کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات همچنین تصریح کرد: همان‌طور که 5G در شیراز توسط ایرانسل راه افتاد، سایر پروژه‌ها و خدمات ارتباطی نوین نیز باید در شیراز راه‌اندازی شود.

آذری‌جهرمی همچنین از افتتاح سایت نسل پنجم ایرانسل در حرم حضرت احمد بن موسی (ع) در شیراز، در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

پنجمین سایت 5G ایران و ایرانسل، سوم اسفند ماه ۱۳۹۹، با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) و استاندار فارس، در محوطه باز شهرداری شیراز افتتاح شده و در اختیار مردم این شهر قرار گرفت. شیراز پس از تهران، دومین شهر ایران بود که توسط ایرانسل، صاحب فناوری نسل پنج تلفن‌همراه شد.

در این مراسم که مهندس عنایت‌الله رحیمی استاندار فارس، دکتر سید ستار هاشمی معاون فناوری و نوآوری و مهندس مهرداد ترابیان مجری توسعۀ ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات و مهندس مهرداد سهرابی مدیرکل ارتباطات و فناوری‌اطلاعات استان فارس و نیز شماری از مدیران و فعالان ارتباطی استان به صورت حضوری و آنلاین حضور داشتند، وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، طی ارتباط تصویری آنلاین با نمایندۀ ایرانسل مستقر در روستای «کره داشی» شهرستان فیروزآباد استان فارس، سایت ارتباطی این روستا را به نمایندگی از سایر سایت‌های ارتباطی روستایی ایرانسل در استان فارس، افتتاح کرد.

در این ارتباط آنلاین، با حضور مهندس حسین آرگیو فرماندار فیروزآباد و مدیران منطقه‌ای ایرانسل، وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات پس از استماع گزارشی از دستاوردها و روند توسعۀ ارتباطات روستایی و محرومیت‌زدایی ارتباطی در منطقه، سایت ارتباطی روستای «کره داشی» را به نمایندگی از سایر سایت‌های ارتباطی روستایی ایرانسل در استان فارس افتتاح کرد و این روستاها، تحت پوشش اینترنت پرسرعت همراه (3G و 4G) ایرانسل قرار گرفتند.

در این آیین، در مجموع ۱۸ سایت جدید روستایی ایرانسل که پوشش ارتباطی ۳۹ روستا را تأمین می‌کنند، افتتاح شدند. از این سایت‌ها، ۶ سایت از محل اعتبارات ایرانسل و ۱۲ سایت نیز از محل سهم پروژه «خدمات عمومی اجباری» یا USO (Universal Services Obligation) از درآمد اپراتورها، توسط ایرانسل اجرا شد و به بهره‌برداری رسید.

همچنین ۴۴ سایت شهری و ۴۴ سایت جاده‌ای ایرانسل نیز در این مراسم توسط وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، افتتاح شدند.

در آخرین گزارش رسمی وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات از پوشش اینترنت پرسرعت روستایی، با عنوان «طرح توسعۀ زیرساخت خدمات الکترونیکی روستایی»، ایرانسل نزدیک به سه برابر (۲.۹۲ برابر) بیشتر از اپراتورهای دیگر تلفن‌همراه، دارای پوشش شبکۀ اینترنت پرسرعت همراه (3G و 4G) روستایی است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2021-06-28 14:12

افزودن دیدگاه جدید