کد مطلب: 

258561

شراره برای جلوگیری از انتشار تصاویر برهنه‌اش به دخمه شیطان رفت!

عکس های خصوسی دختر دانشجو کافی بود تا او در دام شیطان گرفتار شود.
شراره برای جلوگیری از انتشار تصاویر برهنه‌اش به دخمه شیطان رفت!

به گزارش سیتنا، عکس برهنه شراره که تصور می کرد به خواستگارش می فرستد بلای روج و جانش شد پسر پلید عکس برهنه را بهانه ای برای اخاذی های مالی و سو استفاده جنسی کرده بود تا اینکه شراره از ترس انتشار عکس برهنه خودش دست به دامان پلیس شد و ماموران با ردیابی مسیر ارسال عکس برهنه توانستند جوان پلید را بازداشت کنند.

چندی پیش دختر 21 ساله ای به نام شراره نزد پلیس رفت و گفت: همیشه مادرم مرا نصیحت می کرد و راه و چاه را نشانم  می داد. او گفت: همواره حجابت را رعایت کن و به راحتی به دیگران اعتماد نکن! اما من خیلی زود حرف های مادرم را فراموش کردم. هنوز یک ماه بیشتر ازدانشجو بودنم نگذشته بود که در اینستاگرام با پسری به نام سعید آشنا شدم

سعید می گفت ویلاساز در شمال است بسیار عاشقانه رفتار می کرد و وعده ازدواج می داد آنقدر ذوب حرف هایش شده بودم که وقتی از من عکس برهنه خواست پذیرفتم می خواستم ترغیب شود و با هم ازدواج کنیم اما او ویرانم کرد.

سعید ناگهان عوض شد و با تهدید خواست به دیدنش به تهران بیایم و اگر نیایم آبرویم را خواهد برد پدیرفتم و آمدم او پیشنهاد بی شرمانه داد نپذیرفتم اما مقداری پول به او دادم حالا باز تهدیدم می کند و از من رابطه جنسی می خواهد مجبور شدم نزد پلیس بیایم.

با این شکایت و دستور قضایی ماموران توانستند سعید را به دام اندازند او گفت که قصد ازدواج با این دختر را نداشته و تنها با انگیزه دوستی با دختران و ارتباط تلفنی با آن ها، در اینستاگرام فعالیت دارد و در یک بوتیک فروشنده است.

سعید بازداشت شد و تحویل دادسرا داده شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 2 (2 رای)
سیتنا 4
2021-06-27 04:06

افزودن دیدگاه جدید