کد مطلب: 

258540

انتقاد شدید مصطفی معین از اظهارات جهانپور: لقب پفیوزان تاریخ شایسته مردم بی‌پناه است یا مدیران بی‌لیاقت؟!

مصطفی معین، وزیر اسبق علوم در واکنش به اظهارات اخیر سخنگوی سازمان غذا و دارو نوشت: «پفیوز» در فرهنگ دهخدا به معنی «سست و ضعیف و بیکاره و پخمه» است! حال باید دید که آیا کاربرد این واژه، شایسته چه کسانی است، مردم بی‌پناه و غیرمصون در برابر پاندمی کووید-۱۹ یا مدیرانی که غیر از بی‌کفایتی و ضعف مدیریت، اندوخته دیگری به جز توهم دانایی، بی‌ادبی، طلبکاری از مردم، تبختر و تملق چیزی در بساط ندارند!
انتقاد شدید مصطفی معین از اظهارات جهانپور: لقب پفیوزان تاریخ شایسته مردم بی‌پناه است یا مدیران بی‌لیاقت؟!

به گزارش سیتنا، مصطفی معین، با انتشار عکس و متنی در اینستاگرام اظهارات اخیر یک مقام دولتی در توئیتر را به باد انتقاد گرفت.

وی نوشت: «پفیوز» در فرهنگ دهخدا به معنی «سست و ضعیف و بیکاره و پخمه» است! حال باید دید که آیا کاربرد این واژه، شایسته چه کسانی است، مردم بی‌پناه و غیرمصون در برابر پاندمی کووید-۱۹ یا مدیرانی که غیر از بی‌کفایتی و ضعف مدیریت، اندوخته دیگری به جز توهم دانایی، بی‌ادبی، طلبکاری از مردم، تبختر و تملق چیزی در بساط ندارند!

تاکنون فقط ۱/۲ درصد از مردم ایران دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده و مصونیت یافته‌اند در صورتی که میانگین جهانی آن به ۱۷/۲ درصد رسیده است! این چه افتخاری است که ایران در بین کل کشورهای منطقه نیز آخرین رتبه را در زمینه واکسیناسیون عمومی دارد!

هم‌اکنون با ادامه واردات و تزریق قطره‌چکانی واکسن، سالمندان و دردمندان مظلوم ایرانی در صف‌ها و ازدحام غیربهداشتی مراکز تزریق واکسن بلاتکلیف و سرگردان و در معرض آسیب بیشتری قرار دارند!

فرصت‌سوزی این مدیران در تهیه واکسن کرونا که علی‌رغم گزافه‌گویی‌های مکرر، به تلفات انسانی منجر شده به خوبی نشان‌دهنده شخصیت و مدیریت این آدم‌های تازه به دوران رسیده است!

از دولت و مراجع قضائی ذی‌ربط خواستار رسیدگی به فعل و انفعالات اداری و مالی، چگونگی ساز و کارهای تصمیم‌گیری در سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت و رفتار موهن سخنگوی آن هستیم. عملکرد و رفتاری که موجب نارضایتی مردم، اعتراض داروسازان و داروخانه‌ها و جامعه پزشکی شده است!

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-06-26 14:55

افزودن دیدگاه جدید