کد مطلب: 

258452

شرکت‌های خلاق سلامت دیجیتال تسهیلات دریافت می‌کنند

اگر یک تیم استارتاپی یا شرکت خلاق هستید و یا ایده‌ای حوزه‌های سلامت دیجیتال دارید با شرکت در برنامه هلثینو می‌توانید تا سقف 150 میلیون تومان از تسهیلات کم بهره و با تنفس برخوردار شوید.
شرکت‌های خلاق سلامت دیجیتال تسهیلات دریافت می‌کنند

به گزارش سیتنا، نشست تخصصی توسعه سلامت دیجیتال در ایران، چالش‌ها و راهکارها، به همراه رونمایی از چند طرح حمایتی برگزار می‌شود.

وقوع کرونا در جهان، بیش از همیشه نقش راهکاری نوین و دیجیتال را در نظام سلامت، نمایان کرد. در ایران نیز بیش از 6000 شرکت دانش‌بنیان که در این میان حداقل بیش از 1300 شرکت خلاق هستند، توانستند، نقشی بی‌بدیل در این حوزه ایفا کنند.

بر این اساس، نشست تخصصی توسعه سلامت دیجیتال در ایران، چالش‌ها و راهکارها، برنامه‌ریزی شده است تا موضوعات و چالش‌های مرتبط با این حوزه را واکاوی کند.

دبیران ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق، ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمند‌سازی و مسئولین صندوق‌های حمایتی و مدیران شرکتهای فناور و شتاب‌دهنده‌ها از جمله شرکت‌کنندگان در این رویداد هستند.

در جوار این نشست، یک برنامه حمایتی به عنوان برنامه هلثینو، نیز تعریف شده است.

بر اساس مفاهیم این برنامه اگر شما یک تیم استارتاپی یا شرکت خلاق هستید و یا ایده‌ای حوزه‌های سلامت دیجیتال دارید با شرکت در این طرح می‌توانید تا سقف 150 میلیون تومان از تسهیلات کم بهره و با تنفس برخوردار بشید.

همچنین اگر تیم شما با یک شتابدهنده همکاری می‌کند و یا شتاب دهنده‌ای هستید که تیم‌هایی در این حوزه دارید می‌توانید تا سقف 300 میلیون تومان به صورت هم سرمایه گذاری دریافت کنید.

کسب و کارهایی که موفق به جذب سرمایه از هر صندوق پژوهش و فناوری شوند در این طرح حداکثر چهار برابر مبلغ جذب سرمایه را در قالب تسهیلات دریافت خواهند کرد.

همچنین تیم‌ها، شرکت‌های خلاق و استارتاپ‌هایی که نیازمند خدماتی همچون فضای استقرار، زیرساخت و سرور ، مارکتینگ و دیگر خدمات هستند با شرکت در این طرح می‌توانند از خدمات سرویس دهندگان پلتفرم راه نوآوری و شبکه نوآوری دیجیتال به صورت رایگان استفاده کنند.

این رخداد فناورانه برای تاریخ 2 تیر ماه 1400 برنامه‌ریزی شده است. استارتاپ‌هاو سایر علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این نشست به سایت هلثینو یا سایتک مراجعه کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2021-06-23 11:13

افزودن دیدگاه جدید