کد مطلب: 

258417

رشد ۵۰ درصدی سقف حمایت سالانه صندوق نوآوری برای خدمات مشاوره و اخذ استانداردها

مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: صندوق نوآوری ۷۰ درصد هزینه مشاوره و اخذ استانداردها، مجوزهای ملی و بین‌المللی و خدمات آزمایشگاهی را برای شرکت‌های دانش بنیان به طور بلاعوض پرداخت می‌کند.
رشد ۵۰ درصدی سقف حمایت سالانه صندوق نوآوری برای خدمات مشاوره و اخذ استانداردها

به گزارش سیتنا، دکتر مرضیه شاوردی با بیان این مطلب افزود: با هدف تشویق به تجاری‌سازی دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان و ورود موفق آن‌ها به بازارهای داخلی و خارجی، صندوق نوآوری و شکوفایی هفت بسته حمایتی را برای این شرکت‌ها تعریف کرده است.

وی این بسته‌های حمایتی را شامل مشاوره و اخذ استانداردهای سیستم‌های مدیریتی تا سقف ۶۰ میلیون تومان، مشاوره و تمدید استانداردهای سیستم‌های مدیریتی تا سقف ۳۰ میلیون تومان، مشاوره و اخذ استانداردها و مجوزهای بین‌المللی تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان، مشاوره و تمدید استانداردها و مجوزهای بین‌المللی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان، مشاوره و اخذ تاییدیه‌های ملی تا سقف ۶۰ میلیون تومان، مشاوره و تمدید تاییدیه‌های ملی تا سقف ۳۰ میلیون تومان و خدمات آزمایشگاهی تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان دانست.

بر اساس این گزارش علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت درخواست به سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانی ghazal.inif.ir بخش توانمندسازی و کمک مشاوره و اخذ استانداردها و مجوزها مراجعه کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-06-22 10:04

افزودن دیدگاه جدید