کد مطلب: 

258350

تبریک انجمن سواد رسانه ای ایران به منتخب مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

انجمن سواد رسانه ای ایران ضمن تبریک به منتخب مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تاکید کرد: توسعه فرهنگی و رسانه‌ای برای تعالی آرمان‌های انقلاب اسلامی و تحقق منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب ضرورتی است که برای دستیابی به آن انجمن سواد رسانه ای ایران آمادگی دارد با حمایت دولت سیزدهم تمام ظرفیت‌های انسانی، علمی و فکری خود را بسیج نماید.
انجمن سواد رسانه ای ایران، انتخاب سیزدهمین رئیس جمهور را تبریک گفت

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی انجمن سواد رسانه ای ایران، در پیام تبریک اعضاء و هیئت مدیره انجمن سواد رسانه ای خطاب به آیت الله دکتر ابراهیم رئیسی آمده است: انتخاب شایسته جنابعالی به ‌عنوان هشتمین رئیس‌جمهور اسلامی ایران با پشتوانه آرای ملت شریف، سرفراز و غیور ایران اسلامی، در شرایط جنگ نابرابر رسانه ای کشورهای غربی و عربستان سعودی علیه ملت ایران، به  محضر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم و به نمایندگی از جامعه سواد رسانه‌ای کشور برایتان در این جایگاه خطیر توفیق خدمت‌رسانی و پیشرفت و آبادانی این مرز پرگوهر را از درگاه ایزد سبحان مسئلت داریم.

اعضای انجمن سواد رسانه ای ایران در ادامه تاکید کردند: آنچه به‌وضوح نمایان است مشارکت آگاهانه و هوشمندانه مردم فهیم و زمان‌شناس ایران اسلامی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران بر خلاف تبلیغات فریبکارانه و اغواگرایانه رسانه‌های معاند نشانی از افزایش سواد رسانه ای ملت ایران و نمادی از پیروزی درایت و بصیرت بر جهل و گمراهی بود.

هیئت مدیره انجمن سواد رسانه ای ایران در ادامه با تاکید بر ضرورت افزایش سواد رسانه ای تمام اقشار و گروه ها اعلام کردند: توسعه فرهنگی و رسانه‌ای برای تعالی آرمان‌های انقلاب اسلامی و تحقق منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب ضرورتی است که برای دستیابی به آن انجمن سواد رسانه ای ایران آمادگی دارد با حمایت دولت سیزدهم تمام ظرفیت‌های انسانی، علمی و فکری خود را بسیج نماید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 1
2021-06-20 17:39

دیدگاه‌ها

تصویر پایگاه خبری رادیوکوهنورد
سلام و درود و خداقوت انجمن سواد رسانه ای که خود سوژه خبر بین الملل شد انتخاب سیزدهمین رئیس جمهور ؟؟؟ یا انتخاب هشتمین رئیس جمهور دقت فرمائید شما که انجمن سواد رسانه ای هستید دیگر چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ارسال شده توسط پایگاه خبری رادیوکوهنورد در 30 خرداد 00 - 18:10

افزودن دیدگاه جدید