کد مطلب: 

258263

حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی از پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه ماکس 2021 روسیه

نمایشگاه بین‌المللی هوافضای روسیه (MAKS 2021) که مهم‌ترین نمایشگاه بین‌المللی حوزه هوافضا است، طی روزهای 29 تیر تا 3 مرداد 1400 در شهر علم و فناوری هوافضای روسیه برگزار می‌شود. هدف اصلی این نمایشگاه، نمایش فناوری‌های پیشرفته و گشایش بازار داخلی روسیه برای انجام پروژه‌های مشترک با شرکای خارجی است.
حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی از پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه ماکس 2021 روسیه

به گزارش سیتنا، یکی از برنامه‌های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور آن‌ها در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است و در سه ماهه نخست سال 1400، پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه 4*1 سوریه، نمایشگاه تجهیزات پزشکی ترکیه (اکسپومد)، نمایشگاه اختصاصی ایران در ارمنستان و نمایشگاه شهر هوشمند ترکیه با حمایت بلاعوض 3.5 میلیارد تومانی صندوق برپا شده است.

در نمایشگاه ماکس نیز پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه هوافضا با حمایت صندوق برپا می‌شود. شرکت‌های دانش‌بنیان این حوزه برای بهره‌مندی از حمایت 120 میلیون تومانی صندوق (به ازای هر شرکت) برای حضور در این پاویون می‌توانند تا 30 خرداد در سامانه غزال صندوق (ghazal.inif.ir) ثبت‌نام کنند. شرکت‌های برگزیده برای حضور در پاویون پس از ارزیابی توان صادراتی انتخاب خواهند شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-06-17 10:14

افزودن دیدگاه جدید