کد مطلب: 

258231

نوآوری‌های آموزش مجازی علوم و فناوری‌های شناختی حمایت می‌شود

ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی با هدف ایجاد محیطی الگو و مبتنی بر دانش شناختی متناسب با ویژگی‌های بومی کشور، پژوهش‌های کاربردی مرتبط را مورد حمایت قرار خواهد داد.
نوآوری‌های آموزش مجازی علوم و فناوری‌های شناختی حمایت می‌شود

به گزارش سیتنا، طرح‌های پژوهشی برای بهینه‌ کردن یادگیری غیرحضوری در محیط‌های مجازی توسط ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی حمایت می‌شود.

با شیوع ویروس کرونا و محدود شدن امکان یادگیری حضوری، فرصتی به وجود امد تا نوآوری‌ها و فناوری‌ها در حوزه آموزش آنلاین و مجازی توسعه پیدا کند. اما یکی از چالش‌های این نوع از یادگیری، وجود محیط‌های آموزشی مجازی است که کاربران را در یادگیری بهتر یاری می‌کند.

کمک به توسعه مهارت‌ها و توانمندی‌های شناختی تدریس‌کنندگان و فراگیران به کمک ارتقای مهارت‌های شناختی این دو قشر، زمینه‌ای ای است که این ستاد بستر توسعه پژوهش‌ها را در آن فراهم می‌کند.

فعالان زیست‌بوم نوآوری و فناوری از دانشگاهیان تا شرکت‌های فعال در این حوزه می‌توان طرح‌نامه‌هایشان را مبتنی بر الگوهای کارآمد و شناخته شده در مسیر این حمایت‌ها قرار بدهند.

تجربه‌هایی که در مسیر مقابله با ویروس کرونا و ادامه روند آموزش مجازی در مدرسه‌ها و بخش‌های دانشگاهی پیش گرفته شد، فرصتی است تا نوآوری‌ها به یک الگوی پایدار در حوزه علوم و فناوری‌های شناختی تبدیل شوند.

متقاضیان می‌توانند تا دهم تیرماه سال جاری مبتنی بر الگوی راهنمای پژوهشی، طرح‌های خور را به کارتابل کاربری خود در ستاد علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ارسال کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2021-06-16 12:33

افزودن دیدگاه جدید