کد مطلب: 

258123

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس: حوزه‌ی تولید محتوا در فضای مجازی، نیازمند پایش است

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، گفت: اگرچه در حوزه‌ی فضای مجازی کشور، نهادها و سازمان‌های بسیاری تصمیم‌گیرنده و مسئول هستند، اما مسوولیت اصلی در این بخش بر عهده‌ی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است و فضای مجازی در حوزه‌ی تولید محتوا نیازمند پایش است.
نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس: فضای مجازی در حوزه‌ی تولید محتوا نیازمند پایش است

غلامرضا منتظری، نماینده‌ی گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون انتظارات از وزیر ارتباطات دولت بعدی برای اصلاح، بهبود و اقدام در بخش‌های مختلف حوزه‌‌ی ICT، گفت: وزیر ارتباطات دولت بعدی باید بیشترین وجه همت خود را معطوف به شبکه‌ی ملی اطلاعات کند.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: از سوی دیگر فضای مجازی نیازمند مدیریت اثربخش است. اگرچه که در این بخش نهادها و سازمان‌های بسیاری تصمیم‌گیرنده و مسئول هستند، اما مسوولیت اصلی بر عهده‌ی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است و فضای مجازی در حوزه‌ی تولید محتوا نیازمند پایش است.

منتظری در بخش دیگری از گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، اظهار داشت: مشکل پوشش شبکه در تمامی نقاط کشور به خصوص در مناطق دوردست هم یکی از مسائلی است که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت بعدی باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشد، در همین حال، سطح خدمات در این حوزه نیز از نظر کیفی نیازمند ارتقاست.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان گفت: از سوی دیگر با معضل وضعیت معیشتی کارکنان و نیروهای انسانی شاغل در حوزه‌ی ارتباطات و فناوری اطلاعات روبه‌رو هستیم که باید این مشکل هم به همت وزیر ارتباطات دولت بعدی رفع شود.

انتهای پیام

خبرنگار: عاطفه ملکی

 

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 4 (1 vote)
سیتنا 1
2021-06-13 14:32

افزودن دیدگاه جدید