کد مطلب: 

257913
بهبود رضایت مشتریان و کنترل هزینه‌ها در دستور کار مدیران شرکت مخابرات ایران
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: بهبود کیفیت نگهداری و استفاده از فناوری های روز در شرکت مخابرات ایران مورد توجه قرار گرفته است.
بهبود رضایت مشتریان و کنترل هزینه‌ها را در دستور کار مدیریت شرکت مخابرات ایران

به گزارش خبرنگار سیتنا، مجید سلطانی در مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران که صبح امروز در محل سالن همایش های ساختمان دکتر وفا غفاریان در حال برگزاری است، طی گزارشی بر سرفصل‌های ذیل تاکید کرد:

  • در جهت افزایش دقت و شفافیت در تلاشیم.
  • توسعه زیرساخت دسترسی شبکه ملی اطلاعات با رویکرد افرایش ظرفیت و تعداد خانوارهای متصل به شبکه ثابت را شاهدیم.
  • تامین پهنای باند داخل استانی مورد نیاز اپراتورهای ثابت و سیار فعال در کشور در برنامه های شرکت است.
  • میزان ۲۲/۶۷۳ ترابایت رشد استفاده دیتا و پهنای باند در روز را از شاهد هستیم.
  • رعایت کامل استانداردها و مقررات مالی دلیل کاهش سود خالص شرکت است.
  • بهبود رضایت مشتریان و کنترل هزینه ها را در دستور کار داریم.

بهبود رضایت مشتریان و کنترل هزینه‌ها در دستور کار مدیران شرکت مخابرات ایران

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2021-06-07 10:47

افزودن دیدگاه جدید