کد مطلب: 

257545

آشنایی مربیان فناوری اطلاعات با دوره‌های بین‌المللی

معاون سیاستگذاری و اعتبار بخشی فناوری اطلاعات سازمان فناوری اطلاعات، گفت: هدف از برگزاری دوره «برنامه‌های حمایتی کارآفرینی اثربخش در ایران» با همکاری یونیدو، آموزش و تربیت مربی های حوزه فناوری اطلاعات به منظور برگزاری دوره‌های هدفمند، موفق، واقع‌گرایانه و مطابق با استانداردهای جهانی است.
آشنایی مربیان فناوری اطلاعات با دوره‌های بین‌المللی

به گزارش سیتنا، شهره ناصری، از آغاز دوره‌ای خبر داد که بر اثر همکاری سازمان فناوری اطلاعات ایران و سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (UNIDO) شکل گرفته است.

به گفته وی، هدف از برگزاری این دوره آموزش و تربیت منتور(مربی)های حوزه فناوری اطلاعات به منظور برگزاری دوره‌های هدفمند، موفق، واقع‌گرایانه و مطابق با استانداردهای جهانی است.

وی در خصوص زمان و نحوه برگزاری این دوره که برای نخستین بار و  به صورت مشترک توسط یونیدو و مرکز کارآفرینی اراسموس هلند ECE) ) برگزار می‌شود، بیان داشت: ثبت نام در این دوره توسط درگاه سازمان فناوری اطلاعات ایران مورد فراخوان قرار گرفت که در پی آن حدود 240 متقاضی اعلام آمادگی کردند که از میان آنها 30 نفر مورد احراز و انتخاب قرار گرفتند. این دوره‌ها به صورت سه روزه و آنلاین از دوشنبه این هفته تا چهارشنبه برگزار می‌شوند و شرکت در دوره و صدور مدرک به صورت رایگان است. سایر متقاضیان شرکت در این دوره نیز در لیست انتظار قرار می‌گیرند تا در دوره‌های بعدی حضور یابند.

تجربیات و جایگاه شغلی مرتبط در زمینه منتورینگ کارآفرینی، توانمندی زبان انگلیسی، اشتیاق برای کاربست آموخته‌ها در زیست‌بوم کارآفرینی ایران و انتقال تجربه به دیگران، تنوع جغرافیایی، جنسیتی و حوزه فعالیت، از جمله معیارهای اولویت‌بندی شرکت‌کنندگان در این کارگاه‌ها هستند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2021-05-25 14:14

افزودن دیدگاه جدید