کد مطلب: 

257531

تقدیر از عزم کمیسیون صنایع مجلس برای رفع معضل شرکت مخابرات و کل زنجیره ارزش ICT کشور

دبیر و عضو هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران، گفت: مطمئن هستیم که کمیسیون محترم صنایع و معادن مجلس برای رفع معضل شرکت مخابرات به عنوان یک اپراتور ارتباطی و کل زنجیره ارزش ICT کشور اقدامات عاجل و کارساز انجام خواهد داد.
تقدیر دبیر سندیکای صنعت مخابرات از عزم کمیسیون صنایع مجلس برای تقویت زیرساخت‌های ارتباطی کشور

به گزارش سیتنا، مهندس فرامرز رستگار، دبیر و عضو هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران، در نامه‌ای خطاب به دکتر عزت اله اکبری تالار پشتی، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، که نسخه‌ای از آن در اختیار سیتنا قرار گرفته است، نوشته است:

جناب آقای دکتر عزت اله اکبری تالار پشتی
رئیس محترم کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ایران

باسلام و احترام؛

سندیکای صنعت مخابرات ایران متشکل از ۱۷۰ شرکت بزرگ تولیدکننده تجهیزات مخابراتی و ارائه دهندگان خدمات فنی مهندسی و نرم افزاری حوزه ICT، بیش از سه سال است که همواره در رابطه با نامناسب بودن شرایط مالی و اقتصادی در شرکت مخابرات ایران هشدار می‌دهد.

شرکت مخابرات ایران به عنوان یک اپراتور محوری ارتباطات و یک بنگاه اقتصادی و تخصصی عظیم و ریشه دار و حساس نه تنها رسالت تامین خدمات ارتباطی عمومی و پایه ای را دارد بلکه زیرساخت ارتباطی سایر اپراتورهای ارتباطی و اینترنتی را هم فراهم می نماید و اهلیت آن هم در زمان خصوصی سازی احراز شده است.

چابکی و پویایی شرکت مخابرات ایران به عنوان بزرگترین مشتری و بازار فناوری ICT در کشور، مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی، صنایع تولیدی و مجموعه های خدمات فنی مهندسی را فعال و کسب و کارهای دراین حوزه را رونق و فرار مغزهای رشته های مرتبط به خارج کشور که تاسف بارترین خام فروشی کشور است را هم کاهش می‌دهد.

هیات مدیره این سندیکا در چندین نشست با مدیرعامل و هیات مدیره شرکت مخابرات ایران همواره خاطرنشان و تاکید نموده است که مخابرات با بسیج تمام نیروها و توانمندی‌های درون و بیرون از شرکت یک طرح جامع برای برون رفت از عقب ماندگی توسعه و جبران شبکه های مستهلک خود تهیه کنند و تامین مالی آنرا به مسئولان و متولیان مسئول و با درک کشور بسپارند.

با چنین رویکردی قطعا عوامل دلسوز و آگاه کشور بسوی شرکت مخابرات ایران خواهند آمد و برای حل این درد مهلک ملی تدبیر خواهند کرد.

حضور جنابعالی به عنوان رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی ایران به اتفاق اکثر اعضای کمیسیون در شرکت مخابرات ایران و استماع سخنان مدیران و گفتگوی صمیمی و تخصصی دوطرفه، سرآغاز همان نویدی بود که به مدیران شرکت مخابرات ایران داده بودیم.

این حضور ارزنده را به فال نیک میگیریم و مطمئن هستیم که آن کمیسیون محترم برای رفع معضل شرکت مخابرات به عنوان یک اپراتور ارتباطی و کل زنجیره ارزش ICT کشور اقدامات عاجل و کارساز انجام خواهد داد.

این فتح باب شاید هشداری برای سایر ارگانها و سازمان‌های مسئول برای پشتیبانی و مانع زدایی هم باشد که ماموریت خود را انجام دهند.

با تقدیم احترام
فرامرز رستگار
دبیر و عضو هیات مدیره سندیکا

رونوشت:
جناب آقای دکتر تقی پور عضو محترم کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی ایران، با سلام و تقدیم احترام؛ بسیار امیدوار هستیم که با توجه به اشراف کامل جنابعالی به حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و شبکه ملی اطلاعات گام های موثری برای تقویت زیرساخت های ارتباطی برداشته خواهد شد.

تقدیر از عزم کمیسیون صنایع مجلس برای رفع معضل شرکت مخابرات و کل زنجیره ارزش ICT کشور

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-05-25 11:10

افزودن دیدگاه جدید