کد مطلب: 

257044

فیلم/ مکالمه‌ای که باعث سقوط قیمت دوج کوین شد!

اگرچه انتظار می‌رفت پس از حضور ایلان ماسک در برنامه‌ی تلویزیونی SNL قیمت دوج کوین افزایش یابد، اما در جریان پخش این برنامه قیمت دوج کوین با سقوطی عجیب مواجه شد که این سقوط همچنان ادامه دارد؛ شاید دلیل اصلی این سقوط مربوط به بخشی از مکالمات ایلان ماسک و مادرش در جریان این برنامه‌ی تلویزیونی باشد.
فیلم/ مکالمه‌ای که باعث سقوط قیمت دوج کوین شد!

به گزارش سیتنا، بسیاری از علاقه‌مندان به ارز‌های دیجیتال و دوج‌کوین منتظر حضور ایلان ماسک در برنامه‌ی تلویزیونی «Saturday night live» بودند، زیرا ایلان ماسک که خود را «پدر دوج کوین» خوانده بود، قرار بود به عنوان میهمان این برنامه پیرامون دوج کوین صحبت کند و انتظار می‌رفت این سخنان باعث رشد قابل توجه قیمت دوج کوین شود.

برخلاف پیش‌بینی‌ها، در زمان پخش زنده این برنامه قیمت دوج کوین نه‌تنها صعود نکرد، بلکه از ۶۶ سنت به حدود ۵۶ سنت ریزش کرد، این درحالی است که قیمت دوج کوین تا روز گذشته حدود ۷۰ سنت بود. در لحظه نگارش این خبر، قیمت دوج کوین به پایین‌تر از ۵۰ سنت رسیده است.

فیلم/ مکالمه‌ای که باعث سقوط قیمت دوج کوین شد!

اما در جریان مکالمه‌ی ایلان ماسک با مادرش در برنامه‌ی تلویزیونی، مادر ایلان ماسک به او گفت: «من برای کادوی روز مادر هیجان زده‌ام، فقط امیدوارم دوج کوین نباشد»؛ که در جواب او، ایلان ماسک با خنده گفت: «اتفاقاً دوج کوین است».

گفتنی است، ایلان ماسک در توییتی که اوایل بامداد شنبه ١٨ اردیبهشت نوشت، گفته است: «رمزارز امیدوارکننده است، اما لطفا با احتیاط سرمایه‌گذاری کنید.»

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 1
2021-05-09 16:46

افزودن دیدگاه جدید