کد مطلب: 

256795

رستگار: مجموعه‌ی ملی و ارزشمند شرکت مخابرات ایران را از یاد برده‌اید؟!

دبیر و عضو هیات مدیره‌ی سندیکای صنعت مخابرات ایران، گفت: کار در داخل شرکت مخابرات برای برنامه‌ریزی و اجرا فراوان است؛ لذا تقاضای ما از مسئولان مخابرات این است که در محل کار خود بنشینند و تمام انرژی خود و کارکنان زحمتکش مجموعه را برای انجام توسعه و بهینه‌سازی صرف نمایند و دیگر به دنبال حل مشکلات در بیرون نباشند.
رستگار: مجموعه‌ی ملی و ارزشمند شرکت مخابرات ایران را از یاد برده‌اید؟!

به گزارش سیتنا، مهندس فرامرز رستگار در یادداشتی که به بهانه‌ی روز جهانی کارگر در اختیار سیتنا قرار داد با نگاهی به مشکلات شرکت مخابرات ایران نوشت:

«مدت‌هاست مسئولان شرکت مخابرات ایران، این طرف و آن طرف می‌روند و به اینجا و آنجا گزارش می‌نویسند که به خدا دخل و خرج ما با هم تناسب ندارد.
مدیران شرکت مخابرات ایران نمی‌دانند که آیا در داخل شرکت بنشینند و مسائل خود را شناسایی و برای درمان آن چاره اندیشی کنند یا اینکه راه بیفتند و کلید حل مسئله را در بیرون از این شرکت جستجو کنند و یا هر دو مسیر را پیش ببرند.
تشکل‌های بیرونی هم تا حد توان سعی کرده‌اند که بگویند و بنویسند؛ اگر به وضعیت مالی شرکت مخابرات ایران و همین‌طور سایر اپراتورهای ثابت توجه و در جهت حل آن اقدام نشود، نه تنها مخابرات از بین می‌رود، بلکه خسارت ناگواری هم به کسب و کارهای تحقیقی، تولیدی و خدماتی بخش فاوا وارد می‌‌شود.
اگر اینها کافی نیست، بگوییم و بنویسم که خطرات بزرگی هم در کمین سایر اپراتورهای مخابراتی و اینترنتی است و باز هم اگر اثربخش نیست، نارضایتی مردم به خدمات را هم به آن اضافه کنیم. همان مردم مظلومی که تاکنون مشکلات اساسی اقتصادی را به دوش گرفته‌اند و افزایش قیمت‌ها برای اقلام و خدمات را چه بخواهند و چه نخواهند، تحمل می‌کنند.

کار در داخل شرکت مخابرات برای برنامه‌ریزی و اجرا فراوان است؛ لذا تقاضای ما از مسئولان مخابرات این است که در محل کار خود بنشینند و تمام انرژی خود و کارکنان زحمتکش مجموعه را برای انجام توسعه و بهینه‌سازی صرف نمایند و دیگر به دنبال حل مسئله در بیرون نباشند، چون؛
هر دیدی بازدیدی دارد و هر رفتی یک آمد.
شان شرکت مخابرات ایران و انتظار نهادها و سازمان‌ها و مردم که می‌خواهند شرکت مخابرات ایران را بهتر از گذشته‌ی دولتی خود در اقتصاد کشور ببینند، بالاتر و بیش از این است.
بگذارید سایر متولیان، مسئولان و دلسوزان به سرمایه‌های کشور هم نسبت به این مسئله حساس شوند و حالی از این مجموعه ملی و ارزشمند بپرسند.

دل گفت مرا علم لدنی هوس است
تعلیمم کن اگر تو را دسترس است

گفتم که الف، گفت دگر هیچ مگو
گر در خانه کس است، یک حرف بس است»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 4 (4 رای)
سیتنا 1
2021-05-01 00:25

دیدگاه‌ها

تصویر محمد کریم اخویزادگان
استاد ارجمند حناب رستگار شما که بهتر میدانید خانه از پای بست ویران است . ته دیگ مخابرات خصوصی خواری شده سوراخ است و با نصیحت سوراخ ها بسته نمیشود .
ارسال شده توسط محمد کریم اخویزادگان در 15 ارديبهشت 00 - 22:08

افزودن دیدگاه جدید