کد مطلب: 

256664

مدیرعامل شرکت مخابرات: اخلاق مناسب، پایه‌های شرکت است که مدیران آن را بنا می‌کنند

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: آنچه برای شرکت مهم است در درجه اول رشد اخلاق و اعایت اخلاق در مدیریت و در درجه دوم رشد اقتصادی است. از اینرو، بازرسی با هدایت و نظارت خود در این امر مهم باید کوشا باشد.
مدیرعامل شرکت مخابرات: اخلاق مناسب، پایه‌های شرکت است که مدیران آن را بنا می‌کنند

به گزارش سیتنا، مهندس سلطانی در جمع مدیران حوزه بازرسی ستاد و مناطق مخابراتی، گفت: بر اساس فرمایشات امیر مومنان، حضرت علی (ع)، مهمترین مولفه خودسازی انسان ، تقواست، از اینرو، اگر تقوا داشته باشیم و از هوای نفس رها شویم، می توانیم اولین قدم را به سوی کار صحیح بر داریم.

مهندس سلطانی ضمن تبریک فرارسیدن ایام ما مبارک رمضان، بری از خطا و اشتباه را مختص ائمه اطهار دانست و گفت: همه ما قطعاً خطا کار هستیم، هیچ فردی نمی تواند خود را دور از هر خطایی بداند، اما باید با خودسازی، کاری کنیم که از کمترین خطا و اشتباه را در کار خود داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، مسوولیت حوزه بازرسی را بسیار سنگین عنوان کرد و افزود: گزارش های بازرسی باید حتما بررسی شده و استوار بوده و بر اساس چارچوب و قوانین تدوین شده باشد تا حقی از کسی ضایع نشود. اگر این امر به درستی صورت گیرد ، ثواب الهی و اگر خدای ناکرده در آن اشتباه باشد، گناه کبیره را برای شخص گزارش دهنده در پی خواهد داشت.

وی به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص "مدیریت با اقتدار اما با مهربانی" اشاره کرد و بیان داشت: تا آنجایی که می توانید در کار خود با دیگران مهربان باشید، تا آنان شما را باور داشته باشند.

مهندس سلطانی در ادامه اظهار داشت: آنچه برای شرکت مهم است در درجه اول رشد اخلاق و اعایت اخلاق در مدیریت و در درجه دوم رشد اقتصادی ست. اخلاق مناسب، پایه های شرکت است که مدیران آن را بنا می کنند. از اینرو، بازرسی با هدایت و نظارت خود در این امر مهم باید کوشا باشد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، با بیان اینکه نتایج کار باید بر اساس برنامه و قابل اندازه گیری باشد خاطر نشان کرد: ضمن داشتن برنامه ای کامل، نتایج کار در پایان سال باید اندازه گیری و میزان رشد آن کاملاً مشهود باشد.

مهندس سلطانی در پایان سخنان خود از تمام مدیران حوزه بازرسی خواست با رعایت اخلاق، تقوا و حرکت در مسیر قانون، کار انجام دهند تا برکات خداوند متعال شامل حال همه ما باشد.

در ادامه مهندس فیضی، سرپرست محترم مرکز بازرسی و نظارت ضمن ارائه گزارش عملکرد سه ماهه پایانی سال ۹۹ ، برنامه جامع و عملیاتی سال ۱۴۰۰ حوزه بازرسی شرکت مخابرات ایران را تشریح کرد.

گفتنی ست،این نشست با حضورمهندس سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و مدیران حوزه بازرسی ستاد ومناطق مخابراتی در سراسر کشور به صورت ویدیوکنفرانسی، امروز، یکشنبه، 5 اردیبهشت ماه 1400 برگزار شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2021-04-26 11:08

افزودن دیدگاه جدید