کد مطلب: 

256481

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران: توجه به مشتری از ارکان اساسی فعالیت شرکت مخابرات است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: هدف گذاری ما حمایت از استان ها است چون می دانیم کار از طریق استان ها باید انجام شود و در راستای توجه به مشتریان در سراسر کشور این یک امر ضروری است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران: توجه به مشتری از ارکان اساسی فعالیت شرکت مخابرات است

به گزارش سیتنا، مهندس مجید سلطانی در جلسه مدیران منطقه البرز که جمعی از مدیران حوزه ستادی و مدیران مخابرات منطقه در حوزه های مختلف حضور داشتند، اظهار داشت: استان البرز پرجمعیت، پرتراکم و استان مهمی است و بنابراین این استان مانند استان تهران می بایست به صورت ویژه در طرح و برنامه ها دیده شود.

وی با بیان اینکه شبکه فعلی مخابرات منطقه حاصل تلاش همکاران گذشته است که زحمات زیادی متحمل شده اند، اضافه کرد: هدف گذاری ما حمایت از استان ها است چون می دانیم کار از طریق استان ها باید انجام شود و در راستای توجه به مشتریان در سراسر کشور این یک امر ضروری است.

مهندس سلطانی گفت: توجه به مشتری از ارکان اساسی فعالیت مخابرات است و در تلاش هستیم تا حداکثر هماهنگی و هم افزایی به خصوص در مناطق مهم بین حوزه ستادی و استان ها برقرار شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به مشکلات مالی و منابع مخابرات اظهار داشت: هرچند در سال ۱۳۹۹ به علت محدویت های مالی ومنابع به سمت زیان دهی رفتیم اما امسال با برنامه ریزی بهتر و استفاده از توان و اندوخته فنی و تجربی مخابرات، وضعیت کلی شرکت به سمت مناسب تری حرکت خواهد کرد.

مهندس سلطانی در ادامه انتصاب مهندس بیان به سرپرستی مخابرات منطقه البرز را تبریک گفت و از خدمات زنده یاد مهندس همت زاده تقدیر کرد.

گفتنی است در این جلسه، مهندس بیان گزارشی از عملکرد مخابرات منطقه البرز ارائه داده و در ادامه، مهندس سلطانی و هیئت همراه از مراحل نصب و راه اندازی پروژه IMS در مرکز تلفن شهید رجایی بازدید کردند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (2 رای)
سیتنا 3
2021-04-20 12:08

افزودن دیدگاه جدید